تامینی خبر داد:

تشکیل کارگروه پیگیری مشکلات گیلان بامحوریت دکتر جهانگیری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس مجمع نمایندگان گیلان از تشکیل کارگروه پیگیری مشکلات این استان با محوریت معاون اول رئیس جمهور خبر داد و گفت: جلسات مستمر این کارگروه در تهران و گیلان با حضور نمایندگان، استاندار و برخی وزاری دولت برگزار می‌شود

taminiبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس مجمع نمایندگان گیلان از تشکیل کارگروه پیگیری مشکلات این استان با محوریت معاون اول رئیس جمهور خبر داد و گفت: جلسات مستمر این کارگروه در تهران و گیلان با حضور نمایندگان، استاندار و برخی وزاری دولت برگزار می‌شود.

حسن تأمینی  با بیان اینکه گیلان استان فرصت‌ها است، اظهار کرد: باید تلاش کنیم با همدلی و وفاق در مسیر توسعه گیلان گام برداریم.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها اثرگذاری بسیاری در روند توسعه پایدار دارند، افزود: گیلان رتبه نخست را در تعدد نشریات محلی دارد و بعد از تهران دومین استان دارای بیشترین نشریه عمومی است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به پیگیری ویژه برای تسریع در روند اجرایی و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام استان، گفت: راه‌آهن گیلان اولویت نخست مجمع نمایندگان و استانداری برای اتمام پروژه است.

تأمینی، خواستار تسریع در اجرای پروژه ۱۱کیلومتر باقیمانده آزاد راه رشت به قزوین شد و خاطرنشان کرد: افزایش ظرفیت بنادر گیلان، رفع مشکلات چایکاران و کشاورزان برنج‌کار، توسعه فعالیت‌های اقتصادی منطقه آزاد انزلی، توسعه توریسم سلامت، کشاورزی، گردشگری و صنعت، اقتصاد مردم گیلان را متحول می‌کند.

وی از تشکیل کارگروه پیگیری مشکلات گیلان با محوریت معاون اول رئیس جمهور خبر داد و افزود: جلسات مستمر این کارگروه در تهران و گیلان با حضور نمایندگان، استاندار و برخی وزاری دولت برگزار می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه سایت بزرگ نفتی خزر باید عملیاتی شود، گفت: پیگیر هستیم سه سد گیلان که با بهره‌برداری از آنان، کشاورزی و اقتصاد گیلان جهش پیدا می‌کند،در کم‌ترین زمان ممکن تکمیل شود.

تأمینی با تآکید بر اینکه مجمع نمایندگان گیلان در عزل و نصب مدیران دخالتی نمی‌کند، افزود: هرجا استاندار از نماینگان نظر خواست، اعلام نظر می‌کنیم.

وی تصریح کرد: استاندار گیلان در به کارگیری مدیران به تعهد، تخصص و سابقه افراد دقت کند./تسنیم

 

Share