با حضور قائم مقام و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛

آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهای شهر خمام

عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهای شهر خمام با حضور امیر لاجوردی، قائم مقام و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهای شهر خمام آغاز شد.

این مراسم با حضور امیر لاجوردی، قائم مقام و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی؛ حسن آدمیت، فرماندار شهرستان خمام و سعید زاهدی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد و عملیات اجرایی پروژه و حفاری مسیرهای پیش‌بینی شده حوزه شهری آغاز گردید.

قائم مقام و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ضمن تشکر از دست‌اندرکاران پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها بیان کرد: در گام اول اجرای پروژه، پوشش ۳۰۰ متری منازل و کسب و کارها در تمام شهرها انجام خواهد شد.

سعید زاهدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ضمن تشکر از تمام دستگاه‌های سهیم در این پروژه افزود: با اجرای پروژه فیبرنوری منازل وکسب وکارها، مردم به سطح جدیدی از سرعت، پایداری و کیفیت دسترسی به شبکه‌های ارتباطی و بهبود کسب و کار در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای اقتصاد دیجیتال دسترسی پیدا می‌کنند که موجب ارتقاء سطح ارتباطات و رشد اقتصادی منطقه نیز خواهد گردید.

بر اساس این گزارش، مقرر است در شهر خمام در راستای اجرای پروژه فیبرنوری ۶ کیلومتر حفاری و داکت‌گذاری صورت گرفته و ۷۱۴۳ خانوار در شهر مذکور، با سرمایه تقریبی ۵۰ میلیارد ریال تحت پوشش شبکه فیبرنوری قرار گیرند.

Share