مدیرکل فرودگاه گیلان خبر داد

پروازهای مسیر رشت به اصفهان از سر گرفته شد+ جزئیات پرواز

میرحسینی با اشاره به اینکه پرواز مسیر اصفهان توسط شرکت هواپیمایی آسمان در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می شود گفت: پرواز مسیر اصفهان همواره مورد توجه بوده و متقاضیان قابل توجهی داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید محسن میرحسینی مدیر کل فرودگاه گیلان از برقراری پرواز از فرودگاه رشت به مقصد اصفهان خبر داد و بیان کرد: پرواز مسیر رشت _ اصفهان _ رشت از این فرودگاه برقرار گردیده و متقاضیان این پرواز می توانند از طریق سایتها و آژانسهای معتبر و مورد تایید سازمان هواپیمایی کشوری اقدام به خرید بلیط کنند.

میرحسینی با اشاره به اینکه پرواز مسیر اصفهان توسط شرکت هواپیمایی آسمان در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می شود گفت: پرواز مسیر اصفهان همواره مورد توجه بوده و متقاضیان قابل توجهی داشته و در سالهای قبل نیز توسط برخی شرکتهای هواپیمایی از فرودگاه سردار جنگل انجام می شد که بدلیل محدودیتهای عملیاتی این شرکتها برای مدتی دچار وقفه گردیده و این بار شرکت هواپیمایی آسمان اقدام به برقراری پرواز در این مسیر نموده است که از ۱۲ فروردین بصورت برنامه ای در آمار پروازهای هفتگی این فرودگاه قرار می گیرد.

مدیرکل فرودگاه گیلان افزود: علاوه بر پرواز مسیر اصفهان، شرکت هواپیمایی آسمان پروازهای مسیر مشهد را نیز در روزهای دوشنبه و پنجشنبه از ابتدای سال جدید برقرار کرده است.

وی اضافه کرد: شرکت هواپیمایی ایران ایر نیز از ۱۲ فروردین ماه سال جاری اقدام به افزایش پرواز در مسیر تهران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هر هفته نموده است.

در حال حاضر از فرودگاه سردار جنگل رشت به مقاصد تهران، شیراز، کیش، بندرعباس، عسلویه، اهواز، اصفهان، مشهد مقدس و نجف اشرف پرواز انجام می شود و در ایام عید نوروز نیز در مسیرهای مشهد و استانبول پروازهای فوق العاده برقرار گردیده است.

Share