برگزاری جلسه اضطراری با حضور مدیرعامل آبفای گیلان؛

مشکل کدورت آب در شهرستان رودسر برطرف می‌شود | ضرورت تقویت سیستم آبرسانی و آبدهی مخزن بزرگ طول لات

فرماندار شهرستان رودسر با تاکید به تقویت سیستم آبرسانی و آبدهی مخزن بزرگ طول لات رودسر گفت: در این جلسه تمامی مشکلات بررسی و مقرر شد سیستم آبرسانی در شهرستان رودسر ابتدا اصلاح و سپس تقویت شده و از آب‌های سطحی و چشمه‌سارها رودسر نهایت را ببریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کدورت آب و کاهش فشار در چند منطقه شهر رودسر در انتهای سال گذشته و ابتدای سال جاری در شهرستان رودسر مشکلاتی را برای شهروندان در پی داشت.

در پی پیگیری های فرماندار شهرستان رودسر در خصوص وضعیت آب شرب شهرستان رودسر جلسه فوق العاده ای صبح امروز پنجشنبه با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در دفتر فرماندار رودسر تشکیل شد و در این جلسه درخصوص مشکلات تصفیه خانه شهر رودسر و عدم اجرای مناسب برنامه ایمنی آب موضوعاتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در همین راستا محمد حیدری فرماندار شهرستان رودسر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با رایزنی و اقدامات صورت گرفته به زودی مشکل کدورت آب در شهرستان رودسر برطرف می‌شود، گفت: در دومین روز سال جدید، جلسه‌ای را با حضور مدیرعامل آبفای گیلان، معاونین و روسای دستگاه‌های اجرایی برگزار و اقدامات خوبی برای رفع مشکل کدورت آب، اصلاح شبکه و تقویت سیستم آبدهی در شهرستان رودسر اتخاذ شد.

وی با تاکید به تقویت سیستم آبرسانی و آبدهی مخزن بزرگ طول لات رودسر بیان کرد: در این جلسه تمامی مشکلات بررسی و مقرر شد سیستم آبرسانی در شهرستان رودسر ابتدا اصلاح و سپس تقویت شده و از آب‌های سطحی و چشمه‌سارها رودسر نهایت را ببریم.

فرماندار شهرستان رودسر با اشاره به ورود قرارگاه محرومیت‌زدایی به منظور حل مشکل آب در شهرستان رودسر بیان کرد: در یک الی ۲ ماه آینده قرارگاه محرومیت‌زدایی وارد عمل شده و با حضور تمام دستگاه های نظیر آب منطقه ای، آبفا و شهرداریها، مشکل آبفا با یک برنامه عملیاتی برطرف می‌شود.

حیدری در رابطه با سد پلرود نیز اظهار کرد: با حضور مدیرعامل آب منطقه ای گیلان نیز موانع اجرایی سد بررسی خواهد شد.

Share