امام جمعه آستارا

مسئولان از تیم شهرداری آستارا حمایت کنند

امام جمعه آستارا گفت: تیم فوتبال شهرداری آستارا امید و پناه ورزش‌دوستان این شهرستان است و اگر مسئولان از این تیم حمایت مادی و معنوی نکنند شاهد سقوط این تیم خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری آستارا امید و پناه ورزش‌دوستان این شهرستان است و اگر مسئولان از این تیم حمایت مادی و معنوی نکنند شاهد سقوط این تیم خواهیم بود.

امام جمعه آستارا بیان کرد: نامناسب تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: این تیم هر هفته جمعیت بسیاری را به ورزشگاه می کشاند و نام آستارا را در سطح ورزش کشور زنده کرده است‌ و اگر مشکلات مدیریتی و مالی تیم برطرف نشود تیم به دسته های پایین تر سقوط کرده و امید هزاران جوان به یاس تبدیل خواهد شد.

خطیب جمعه آستارا ضمن تقدیر از حضور گسترده و بی سابقه مردم آستارا در نماز عید سعید فطر آن را نشانه دینداری مردم خواند و اضافه کرد: باید این روحیه دینداری را در همه عرصه ها و صحنه های زندگی حفظ کنیم.

باقری ارومی با اشاره به تأکیدات و بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد عفاف و حجاب گفت: یکی از عرصه های حفظ دینداری همین موضوع عفاف و حجاب است و انسان متدین حتی در پوشش و ظاهر خود نیز دینداری را حفظ می کند و آن را نمایان می سازد.

وی ادامه داد: هم دستورات دینی ما را به حفظ حجاب بر اساس حدود شرعی آن توصیه می کند هم قانون به عنوان یک باید سیاسی و اجتماعی ما را به رعایت این هنجار و پرهیز از هنجار شکنی دعوت می کند و اگر کسی اعتقاد دینی هم به حجاب نداشته باشد باید بر اساس قانون آن را رعایت کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی آستارا گفت: دشمن وقتی در میدان های نبرد سخت نظامی حریف ما نمی شود؛ سعی می کند با بمباران فرهنگی بخشی از هویت دینی و فرهنگی ما را از بین ببرد، بنابراین موضوع عفاف و حجاب را هدف قرار گرفته و آن را به اهرم فشار علیه نظام جمهوری اسلامی تبدیل کرده است.

وی تصریح کرد: در این میان اقدامات نیروی انتظامی باید مورد حمایت قرار گیرد و دولت و قوه قضاییه نیز باید به وظایف خود در موضوع عفاف و حجاب به خوبی عمل کنند، چرا که اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده بسیار مؤثرتر از برخورد و مجازات های بعدی است.

باقری ارومی در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین گفت: بعضی ها گمان می کنند چون رژیم خبیث خسارات و تلفات بسیاری به مردم غیر نظامی و بی دفاع غزه وارد کرده است پس پیروز میدان است در حالی که حقیقت و واقعیت چیز دیگری است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در رسیدن به اهداف خود که نابودی حماس و تخلیه غزه و الحاق آن به سرزمین های اشغالی بود ناکام مانده و در اوج فضاحت و زبونی شهر خان یونس در نوار غزه را با جا گذاشتن مهمات و تجهیزات نظامی ترک کرده است و شکستی بدتر از این برای آنها وجود ندارد.

Share