رییس سازمان آتش نشانی رشت خبر داد:

سقوط خودرو به داخل رودخانه با ۵ سرنشین در جاده لاکان رشت!+ تصاویر

شهرام مومنی، رییس سازمان آتش نشانی رشت گفت: سریعا به کمک اهالی و آتش نشانان یکی از مصدومان (پسر حدودا ۱۱ ساله) به مکان امن انتقال یافت، افزود: بواسطه شدت صدمات به پا و لگن دیگر مصدوم (خانم حدودا ۴۳ ساله) قادر به حرکت و جابجایی نبود که تیم عملیات سریعا نسبت به تثبیت و انتقال اقدام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حادثه سقوط خودروی سواری در رودخانه بهمراه ۵ سرنشین در ساعت ۱۵:۳۲ دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

سریعا یک دستگاه خودروی نجات بهمراه ۴ آتش‌نشان به محل حادثه واقع در جاده لاکان، جاده فرعی روستای صیقلان ورزل اعزام شدند.

شهرام مومنی، رییس سازمان آتش نشانی رشت در این باره گفت: به محض رسیدن تیم عملیات، سقوط وواژگونی خودروی ساینا از روی پل به داخل رودخانه وانتظار دومصدوم جهت امدادرسانی وانتقال به مکان امن مشاهده می‌شد.

وی با بیان اینکه سریعا به کمک اهالی و آتش نشانان یکی از مصدومان (پسر حدودا ۱۱ ساله) به مکان امن انتقال یافت، افزود: بواسطه شدت صدمات به پا و لگن دیگر مصدوم (خانم حدودا ۴۳ ساله) قادر به حرکت و جابجایی نبود که تیم عملیات سریعا نسبت به تثبیت و انتقال اقدام کردند.

همین گزارش حاکی است: قبل از رسیدن تیم‌های عملیاتی راننده (مرد حدودا ۵۱ ساله) و دو دختر (حدودا۱۶ و ۸ ساله) به کمک اهالی و حاضرین از خودرو خارج و به مکان امن منتقل شده بودند.

هر پنج مصدوم این حادثه توسط تیم‌های اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.

Share