گمانه‌زنی درباره حمله ایران به اراضی اشغالیrn

رسانه‌های عبری: ده‌ها پهپاد ایرانی به سوی اسرائیل شلیک شده‌اند

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ده‌ها پهپاد از ایران به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  منابع صهیونیستی مدعی شده‌اند ده‌ها فروند پهپاد از ایران به‌سوی فلسطین اشغالی پرتاب شده است.

در برخی کانال‌های تلگرامی هم فیلم‌هایی از حرکت پهپادها منتشر شده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از مسئولان اسرائیلی اعلام کرد که ایران با شلیک ده‌ها پهپاد به سمت سرزمین‌های اشغالی حمله خود به اسرائیل را آغاز کرد.

ارتش اسرائیل شلیک پهپاد از خاک ایران را تأیید کرد

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که ده‌ها پهپاد از خاک ایران به سمت اسرائیل شلیک شده است.

هاگاری با این ادعا که «از رسیدن پهپادها به اسرائیل جلوگیری خواهیم کرد»، در عین حال گفت که «اگر پهپادها وارد [خاک فلسطین اشغالی] شوند، آژیرهای خطر به صدا درخواهد آمد».

پایگاه خبری عبری زبان والا و آکسیوس به نقل از مسئولان آمریکایی و اسرائیلی از آغاز حمله پهپادی ایران به فلسطین اشغالی خبر دادند.

🔹روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت هم اعلام کرد که ده‌ها پهپاد از ایران به سمت (رژیم) اسرائیل در حرکت هستند.

🔸رسانه‌های صهیونیستی همچنین از هک رادارهای رژیم صهیونیستی توسط گروه هکری حنظله خبر دادند.

🔹خبرگزاری فلسطینی سما: منابع آمریکایی گفتند که ۱۰۰ پهپاد از خاک ایران به سمت سرزمین های اشغالی در حرکت هستند.

🔹به نوشته سما، هواپیماهای ارتش اسرائیل به طور گسترده درحال پرواز در سراسر کرانه باختری و قدس و داخل سرزمین‌های اشغالی هستند.

🔹خبرگزاری فلسطینی سما  به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونسیتی گزارش داد که ایران همچنین موشک‌های بالدار به سمت سرزمین های اشغالی شلیک کرده است.

امیرعبداللهیان: به آمریکا هشدار لازم داده شده است

در ادامه تماس‌های تلفنی تعدادی از وزرای خارجه با حسین امیرعبداللهیان امروز (شنبه) ۲۵ فروردین ماه وزرای خارجه روسیه، بلژیک، هلند و قبرس با وزیر امور خارجه ایران تلفنی گفت‌وگو کردند.

در همین خصوص حسین امیرعبداللهیان امشب در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: امروز تماس تلفنی همتایانم از هلند، بلژیک و قبرس را دریافت کردم.وی افزود: در مورد حمله تروریستی اخیر رژیم اسرائیل به ساختمان (بخش کنسولی) سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و نقض حقوق بین‌الملل و کنوانسیون‌های وین ایده‌هایی را مطرح کردند.

مواضع کشورمان تبیین شد.امیرعبداللهیان اضافه کرد: تأکید کردم به آمریکا هشدار لازم داده شده است.

وی به رایزنی تلفنی با همتای روس خود نیز اشاره کرد و گفت: همچنین در گفت‌وگو با لاوروف وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه آخرین تحولات بین‌المللی، منطقه‌ای و غزه مورد بررسی قرار گرفت.

بیانیه سپاه دربارۀ حملات امشب

سپاه پاسداران: در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارتخانۀ ایران در دمشق، هوافضای سپاه اهداف معینی در سرزمین‌های رژیم صهیونیستی را با ده‌ها فروند پهپاد و موشک مورد اصابت قرار داد.

 

Share