در اظهاراتی تکراری علیه ایران؛

نتانیاهو: ما همیشه، در هر زمان و مکان علیه ایران اقدام می‌کنیم!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه تل آویو «همیشه و در هر مکان علیه ایران اقدام می‌کند»، بار دیگر ایران را به تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌ای متهم کرد و مدعی شد که «تهدیدات تهران در صورت دستیابی به سلاح هسته‌ای بیشتر خواهد شد».

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب در اظهاراتی تکراری علیه ایران گفت: «ما همیشه و در هر مکان و زمان علیه ایران اقدام می‌کنیم و همه می‌دانند که تهدیدات تهران در صورت دستیابی به سلاح هسته‌ای بیشتر خواهد شد».

وی در ادامه از آمریکا به دلیل حمایت تسلیحاتی از رژیم صهیونیستی و مواضع واشنگتن در شورای امنیت تقدیر و تشکر کرد و گفت: «در حالی که اهداف خود را در غزه دنبال می‌کنیم، با فشار بین المللی روبرو هستم».

وی همچنین حزب الله لبنان را تهدید کرد و گفت: «اگر حزب الله جنگ خود در جبهه شمالی را توسعه دهد، ضربات غیرقابل توصیفی را دریافت خواهد کرد».

نتانیاهو همچنین مدعی شد که «ما عملیات نظامی خود را در جنوب و مرکز نوار غزه، بالا و زیر زمین، افزایش می‌دهیم و رهبران حماس را از بین می‌بریم».

وی ادامه داد: «ما به پیروزی‌های بزرگی دست یافته‌ایم و هزینه‌های سنگینی متحمل می‌شویم. پیروزی نیازمند زمان بیشتری است و جنگ تا ماه‌ها ادامه خواهد داشت».

همزمان مشاور رسانه‌ای پیشین نتانیاهو گفت: «به ما گفته بودند نابودی حماس نزدیک است و ما هم همینطور فکر میکردیم اما حالا می‌گویند این مساله نیاز به زمان زیادی دارد!».

Share