محیط زیست رودبار علام کرد

دستگیری شکارچی غیرمجاز بز کوهی در رودبار؛ کشف گوشت و لاشه

با کشف بقایای گوشت و لاشه یک عدد بز کوهی در شهرستان رودبار، شکارچی متخلف رودباری پس از ساعت‌ها بررسی نامحسوس ماموران و اخذ حکم ورود به منزل از سوی دادستانی دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی فرهی تکرمی رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان رودبار امروز ۲۶ فروردین ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف و ضبط سلاح و لاشه بز از شکارچی رودباری، اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان با همکاری پلیس اطلاعات نیروی انتظامی بر اساس گزارشات مردمی متوجه نگهداری سلاح غیر مجاز و مهمات توسط شکارچی غیر مجاز در منطقه علی آباد شدند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده، افزود: پس از ساعت‌ها بررسی نامحسوس ماموران و اخذ حکم ورود از سوی دادستانی به منزل وی موفق به دستگیری متخلف شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان رودبار گفت: از شکارچیان غیرمجاز، بقایای گوشت و لاشه یک عدد بز کوهی، یک قبضه سلاح گلوله زنی، و یک قبضه سلاح ساچمه زنی و مقادیر زیادی مهمات کشف شد. فرهی تصریح کرد: شکارچیان پس از صورتجلسه و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرهی با تقدیر از مقام قضایی شهرستان و پرسنل نیروی انتظامی و یگان حفاظت از مردم خواست هر گونه‌ شکار سلاح غیرمجاز را به اداره محیط زیست اطلاع رسانی کنند.

Share