فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد:

برملا شدن راز قتل پیرمرد لاهیجانی پس از ۳ سال توسط پلیس

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از برملا شدن راز پرونده مفقودی پیرمرد ۸۳ ساله و اینکه این فرد به قتل رسیده خبر داد و گفت: در این رابطه ۸ نفر دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از برملا شدن راز پرونده مفقودی پیرمرد ۸۳ ساله و اینکه این فرد به قتل رسیده خبر داد و گفت: در این رابطه ۸ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ حمید محمدی‌نسب افزود: در تیر ۱۳۹۹ خانواده پیرمرد ۸۳ ساله با مراجعه به پلیس اعلام داشتند که این فرد به دلایل نامشخصی مفقود شده است که با اقدامات صورت گرفته در این خصوص نشانه‌ای از این مرد به دست نیامد.

وی افزود: در روند رسیدگی به این موضوع مشخص شد که یک قطعه زمین به ارزش ۲ هزار میلیارد ریال در همان ایام از فرد مورد نظر به خانمی ۲۵ ساله با کمک ۲ مرد ۴۳ و ۴۴ ساله دیگر منتقل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه پس از شناسایی این افراد و اقدامات فنی و تحقیقات انجام شده سرانجام متهمان پرده از راز یک جنایت برداشته و اعلام داشتند، پیرمرد را در سال ۹۹ با هدف تصرف زمینش با خوراندن بیش از حد قرص‌های آرام‌بخش به قتل رسانده‌اند.

با اعتراف متهمان، ۵ همدست دیگر آنان نیز دستگیر و جسد متوفی نیز داخل حیاط یک منزل ویلایی در شهرستان لنگرود کشف شد.

افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

Share