امام جمعه موقت شهرستان آستارا

با زمین خواری‌های بزرگ و برنامه ریزی شده در آستارا مقابله شود

رضایی گفت: در مقابل زمین خواری‌های بزرگ و برنامه ریزی شده به خصوص در نقاط گردشگری برخوردهای لازم صورت نمی‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  امام جمعه موقت شهرستان آستارا اظهار کرد: در برابر ساخت و سازهای کوچک سریعا اقدامات خوبی انجام می‌شود اما در مقابل زمین خواری‌های بزرگ و برنامه ریزی شده به خصوص در نقاط گردشگری برخوردهای لازم صورت نمی‌گیرد.

حجت الاسلام سیدعلی رضایی در خطبه‌های نماز جمعه آستارا افزود: تقوا، زهد و بصیرت از جمله مواردی است که حضرت علی (ع) در نهج البلاغه به آن‌ها تاکید کردند و از مومنان انتظار می‌رود این موارد را سرلوحه اعمال خود قرار دهند.

وی ادامه داد: اگر یک نفر منصبی را در جامعه بپذیرد اما به تقوا، زهد و بصیرت پایبند نباشد افراد زیادی را به طرف پرتگاه خواهد کشید.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اهمیت نگه داشتن حرمت ماه رمضان گفت: در روز سیزده بدر باید دستگاه‌های نظارتی در تفرج‌گاه‌های آستارا حضور داشته باشند و با حرمت شکنان ماه رمضان در چارچوب قانون رفتار شود و در سالروز شهادت حضرت علی (ع) عزاداری خیابانی در شهر آستارا برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام رضایی گفت: در جریان مقابله با رژیم صهیونیستی بعد از ۶ماه محور مقاومت تبدیل به شبکه مقاومت شد و کارهای خود را راهبردی پیش بردند.

وی افزود: ائتلاف‌های صهیونیستی از بین رفته و حتی آمریکا هم علاقه‌ای به پیوستن به این ائتلاف ندارد و شبکه مقاومت هنوز تمام توان خود را نشان نداده است و این در حالی است که رژیمی که قصد نابودی حماس را داشت امروز در نهایت درماندگی دست به کودک کشی می‌زند.

رضایی اجرای برنامه‌های فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب در سواحل و تفرجگاه‌ها و رسیدگی به مشکلات مربوط به کم آبی و چاله‌های خیابان‌های شهر توریستی آستارا را خواستار شد.

Share