پروژه ای که 5 سال است به حال خود رها شده

انتقاد دادستان رودسر از عدم اجرای جاده ساحلی چمخاله به لله رود

با گذشته پنج سال، پروژه جاده ساحلی چمخاله به لله رود به حال خود رهاشده بود که با حضور سرزده میثم اسدی دادستان انقلاب اسلامی شهرستان رودسر بهمراه روسای محیط‌زیست و صمت از نزدیک پروژه را مورد بازدید قرار دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جاده ساحلی چمخاله به لله رود با بازدید دادستان انقلاب اسلامی شهرستان رودسر و روسای محیط‌زیست و صمت در دستور کار قرار گرفت.

میثم اسدی دادستان انقلاب اسلامی شهرستان رودسر در بازدید از جاده ساحلی چمخاله به لله رود، به اهمیت و موقعیت خاص این جاده ساحلی اشاره کرد و گفت: یقینا با همت بیشتر افراد مربوطه می‌توان همانند لنگرود نسبت به بهسازی و جدول‌گذاری این پروژه اقدام کرد.

اسدی با انتقاد از عدم اجرای این طرح عنوان کرد: یکی از راه‌های برون رفت از ترافیک شهر رودسر و توسعه و پیشرفت صنعت توریسم و رشد اقتصادی منطقه، جاده ساحلی چمخاله به رودسر است که امیدوارم در آینده نزدیک نسبت به برگزاری جلسات نسبت به آزادسازی زمین‌ها اقدام شود.

این جاده به طول ۱۵ کیلومتر در ساحل رودسر که با تمهیدات و پیگیری‌های کارشناسی شده و با توجه به تائیده های محیط زیست اجرایی خواهد شد.

 

Share