نماینده آستان قدس رضوی در گیلان؛

اعطای وام کارآفرینی به ۴۰ کارآفرین توسط آستان قدس رضوی در گیلان

نماینده آستان قدس رضوی در گیلان با بیان اینکه در یکسال گذشته ۴۰ وام کارآفرینی در گیلان‌ توسط کانون خدمات رضوی به متقاضیان اهدا شده است، گفت: یکی از سیاست‌های آستان‌قدس رضوی توجه به تولید و کمک به ایجاد اشتغال در کشور بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جواد شفیعی‌ثابت نماینده آستان‌قدس رضوی در گیلان با بیان اینکه در یکسال گذشته ۴۰ وام کارآفرینی در گیلان‌ توسط کانون خدمات رضوی به متقاضیان اهدا شده است، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های آستان‌قدس رضوی توجه به تولید و کمک به ایجاد اشتغال در کشور بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با اشاره به تهیه گوشت قرمز توسط کانون خدمات رضوی در گیلان در طول یکسال گذشته گفت: در یکسال گذشته یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان گوشت قربانی در گیلان تهیه و در بین خانواده نیازمندان توزیع شد.

نماینده آستان‌قدس رضوی در گیلان یکی از اهداف کانون خدمات رضوی را اعزام زائر اولی‌ها به شهر مشهد مقدس دانست و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته تاکنون ۴۰۰ زائر اولی به شهر مشهد مقدس و حرم مطهر علی بن موسی الرضا اعزام شدند.

شفیعی‌ثابت با بیان اینکه کانون خدمات رضوی در یکسال گذشته ۸۰ هزار پرس غذای متبرک را تهیه و در بین مردم توزیع کردند، گفت: توزیع ۲۰هزاربسته نمک ونبات متبرک، یک‌هزار ویزیت رایگان و یک‌هزار و ۲۰۰ فعالیت فرهنگی توسعه فرهنگ رضوی از جمله برنامه‌های این نهاد در گیلان بوده است.

وی با اشاره به توزیع یک‌هزار بسته معیشتی توسط کانون خدمات رضوی در گیلان گفت:  اهدا۲۰سری جهیزیه، اهدا ۴۰۰بسته فرهنگی ویژه نوجوانان،اهدا ۱۰۰میلیون تومان نذورات و کمک نقدی، ثبت بیش از سه هزارخدمت رضوی توسط خادمیاران و  برپایی ۱۰۰جشن دهه کرامت و ایام شهادت امام رضا(ع) از دیگر برنامه‌های کانون خدمات رضوی در این استان می‌باشد.

Share