رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای شهر رشت عنوان کرد؛

چه کسی پاسخگوی زمان از دست رفته برای ایجاد زیرساختهای تبدیل رشت به شهری انسان محور است؟

سید حسین رضویان رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهردار نسبت به تعیین مسئول ویژه برای پیگیری موضوعات اولین هتل ۲۲ طبقه اقدام نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید حسین رضویان رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای اسلامی شهر رشت در جلسه کمیسیون توسعه پایدار که در خصوص ارائه گزارش وضعیت پروژه‌های هتل گیل لند، بازارچه گل و گیاه و دوچرخه‌های اشتراکی برگزار شد عنوان کرد: هتل گیل لند اولین پروژه سرمایه‌گذاری هشت هزار میلیاردی رشت در حوزه گردشگری است که امروز پس از اخذ مجوزهای استانی مراحل پایانی اخذ مجوز‌های خود را در پایتخت سپری می‌کند و انتظار اینست با توجه به اینکه مسائل آن در تهران می‌بایست با جدیت و پیگیری روزانه به شکلی منظم دنبال شود، شهردار نسبت به تعیین مسئول ویژه‌ای برای آن اقدام نماید

رضویان افزود: در خصوص این پروژه ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۳ جلسه دیگری خواهیم داشت و تا آن موقع شهرداری موظف است نتیجه تعیین قدر السهم دو طرف توسط هیات کارشناسی رسمی دادگستری و پیش‌نویس قرارداد را به کمیسیون ارائه نماید.

نماینده و ناظر شورای شهر در سازمان سرمایه‌گذاری با اشاره به وضعیت قرارداد دوچرخه‌های اشتراکی گفت: سیاست ما از آغاز در امر حمل و نقل شهری در کنار آنچیزی که در نهاد مدیریت شهر دنبال می‌شود تصحیح اندیشه‌ها برای ایجاد زیر ساختهای جابجایی بسیار خرد و بهره گیری از میکرو موبیلیتی بوده است. جای تاسف است که در نیل به این اهداف کارگزاران، رشت را به چنین سمتی سوق نداده‌اند و حتی بعد از دوسال که قرارداد ایجاد ایستگاه‌های دوچرخه اشتراکی با پیگیری‌های صورت گرفته منعقد گردید امروز گزارش میدهند که به سبب ناتوانی سرمایه گذار در تامین دوچرخه‌ها وعدم عمل به تعهدات این قرارداد در مراحل فسخ قرار دارد.

رئیس کمیسیون توسعه پایدار افزود: چه کسی پاسخگوی زمان از دست رفته برای ایجاد زیرساختهای تبدیل رشت به شهری انسان محور است؟

رضویان در انتها پس از شنیدن گزارش وضعیت اجرای بازارچه گل و گیاه گفت: اجرای این پروژه یک اتفاق خوب برای شهری است که مردمش به گل و گیاه علاقه مندند و انتظار داریم طبق زمان‌بندی در موعد مقرر پایان یافته و تقدیم همشهریان عزیز شود.

Share