آیت الله رضا رمضانی در جمع مردم پره‌سر رضوانشهر:

پرستاران باید به حق و حقوق خود برسند | کاندیداها در دوران تبلیغات، رقیب نجیب باشند

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: کاندیداهای مجلس نباید تبلیغاتی خلاف شأن نماینده مردم انجام دهند، بلکه باید وعده‌های درست که قابلیت اجرا و پیاده‌سازی دارد، بدهید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رضا رمضانی در جمع مردم پره‌سر رضوانشهر در مسجد جامع این شهر، اظهار کرد: پره‌سر و طالش یک نمونه عینی زندگی میان مومنان و برادران اهل سنت و شیعه است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ایران اسلامی از ابتدا به وحدت اهتمام داشته است، افزود: از وقتی که انقلاب اسلامی برپا شد، قومیت‌گرایی از بین رفت.

وی با اشاره به اینکه ما باید حافظ ایرانی بودن خود باشیم و به داشته‌های خود افتخار کنیم، تاکید کرد: یک زمانی همین ایران در بحث‌های علمی رتبه ۶۳ را داشت ولی امروز رتبه ۱۶ جهان است.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه ایران در برخی رشته‌ها جز دهمین و پنجمین کشور دنیا است، خاطرنشان کرد: داشته‌های ما در حوزه‌های علمی و دانش نظامی سبب شده که ایران یک طرف مذاکره با کشورهای بزرگ جهان باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری افزود: تربیت‌شدگان ایران الان در مقابل آمریکا می‌ایستند. ما باید این قدرت را پاس بداریم.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی همواره تلاش دارد در همه زمینه‌ها مشکلات را حل کند، تصریح کرد: متاسفانه ما با تحریم و در برخی موارد با سوء تدبیرها مواجه بودیم. بعضی جاها خوب کار نشده ولی اراده جمعی بر این است که این مشکلات حل شود.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه دشمن در اول انقلاب می‌خواست با کودتا ایران را شکست بدهد، ولی مردم بصیر این اجازه را ندادند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران دارای سه رکن، اسلام، رهبری و مردم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولین باید از فرصت خدمت به مردم کمال استفاده را داشته باشند.

وی با توصیه به مردم برای انتخاب افراد در تراز نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: باید به شخصیت‌هایی رأی داد که علاوه بر متدین و ولایی بودن، قانون را درک کنند و انقلاب را با تمام وجود قبول داشته باشند.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه اخلاق انتخاباتی و تبلیغاتی باید توسط کاندیداها رعایت شود، گفت: کاندیداها در دوران تبلیغات، رقیب نجیب بوده و بعد از انتخابات، با هم رفیق باشند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری افزود: کاندیداهای مجلس نباید تبلیغاتی خلاف شأن نماینده مردم انجام دهند، بلکه باید وعده‌های درست که قابلیت اجرا و پیاده‌سازی دارد، بدهید.

وی در ادامه به ضرورت حل مشکلات پرستاران و کارگران اشاره کرد و گفت: این اقشار باید به حق و حقوق خود برسند. مشکلات مشاغل سخت نیز باید پیگیری شود.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه مردم برای انقلاب اسلامی کم نگذاشته‎اند، افزود: ملت ایران در انتخابات پیش‌رو نیز مثل گذشته، دشمن را ناکام می‌کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه استان گیلان و خطه پره‌سر می‌تواند به یک قطب گردشگری تبدیل شود، تصریح کرد: اگر از صنعت برنج و چای حمایت شود و برنامه داشته باشیم، دیگر نیاز به واردات این محصولات نخواهد بود.

وی اضافه کرد: ما یکی دو سال در حوزه گندم خودکفا شده بودیم، ولی الان دوباره به واردات روی آورده‌ایم.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه ما نیازمند مسئولین کاربلد هستیم، تاکید کرد: مسئولین باید وعده‌هایی بدهند که قابلیت اجرا شدن داشته باشد

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردم در انقلاب اسلامی، رکن هستند، گفت: این رکن باید حفظ بشود و آسیب نخورند.

Share