نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان:

مردم در انتخابات امسال حماسه آفریدند | دشمن در تلاش است که ستون خیمه را هدف قرار دهد

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف گفت: قدرت‌ها درصدد هستند تا مردم ایران دستاورد‌های عظیم کشورشان را نبینند؛ ما در شرایط سخت بعد از فتنه ۸۸ و تحریم‌های اقتصادی و… چندین ماهواره به فضا فرستادیم اما دشمن می‌خواهد این دستاوردها دیده نشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رسول فلاحتی طی سفر شهرستانی به رودسر در دیدار و گفت‌وگوی صمیمی با اقشار مختلف مردم در این شهرستان با بیان اینکه رمز مبارزه استکبار جهانی با ملت ایران و جمهوری اسلامی ریشه در تاریخ ایران و ایرانی دارد اظهار داشت: ایرانیان در طول تاریخ همواره، تهدیدات را تبدیل به فرصت و ظرفیت می‌کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه فلسفه با تاریخ و حکمت خود در میان متفکران حرف‌ها دارد و ماندگار شده است افزود: ایرانیان قبل از یونانیان، فلسفه می‌دانستند و خیلی از پیامبران الهی در همین خطه بودند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه ایرانیان همیشه صفت عقلانیت را به‌همراه داشتند تصریح کرد: وقتی اسلام وارد جامعه ایرانی شد ایرانیان به‌سبب گرایش عقلانی، این دین و مکتب را پذیرفتند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ایرانیان از هزاره اول ورود اسلام به جامعه ایرانی همواره عقلانیت و دین‌داری و دیانت را با هم گره زدند افزود: بعد از جنگ جهانی دوم، ۱۰ میلیون ایرانی براثر گرسنگی جان خود را از دست دادند اما با وجود این حجم از مشکلات میزبان بعضی ملل شدند که به ما پناه آورده بودند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون تغییر مهندسی جهان عنوان کرد: قدرت‌های پوشالی در حال به انزوا رفتن و قدرت‌های نوظهور در آسیا و غرب آسیا در حال شکل‌گیری هستند و لذا کشورها شاهد آن هستند که ایران در شاهراه جنوب شرق آسیا و آسیای میانه می‌تواند معادلات غرب و اروپا را در اینجا به چالش بکشد از طرفی با توجه به حاکمیت امروز جمهوری اسلامی و قدرت کنترل آبراه‌های جهانی فهمیده‌اند که دین در کنار عقلانیت تاثیرگذاری خود را نشان می‌دهد و در اتاق‌های اندیشه‌ورز خود به این نتیجه رسیدند که باید ایران را در این معادله‌سازی به انزوا بکشانند از سوی دیگر تلاش می‌کنند که ملت ایران به داشته‌های خود توجه نکند و همیشه لکه‌های سیاه را بزک می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف خاطرنشان کرد: قدرت‌ها درصدد هستند تا مردم ایران دستاوردهای عظیم کشورشان را نبینند؛ ما در شرایط سخت بعد از فتنه ۸۸ و تحریم‌های اقتصادی و… چندین ماهواره به فضا فرستادیم اما دشمن می‌خواهد این دستاوردها دیده نشود.

 فلاحتی بیان کرد: امروز ایران مستقل‌ترین کشور در دنیا است و جمهوری اسلامی با اقتدار مقابل همه کشورهای زورگو ایستاد و به سایر کشورها از جمله یمن نیز استقلال بخشید؛ جمهوری اسلامی توانسته است در عرصه استقلال و آزادی هم موفق عمل کند و لذا دشمن به این باور رسیده است که نمی‌توانند ملت ایران را با این عظمت و تاریخ و دیانت بفریبند و باورشان نمی‌آمد که بعد از فتنه ۸۸ و آشوب‌های سال گذشته، میلیون‌ها نفر در ۱۳ ابان و ۲۲ بهمن و… به صحنه بیایند اما ایرانیان همواره در سایه دین و بینش و تفکر ایستاده‌اند که نشان می‌دهد ملتی بالنده و موفق هستند.

امام جمعه رشت ادامه داد: امروز دشمن در تلاش است که ستون این خیمه یعنی ولی‌فقیه را بزند و هدف قرار دهد زیرا رهبر امت اسلامی نگاه بلند جهانی دارند و ستون خیمه حمایت از مستضعفان هستند و تمام خط و خطوط و سیاست ملت‌ها را می‌فهمند و طرح و نقشه بدخواهان را خوانده و خنثی می‌کنند.

وی بیان کرد: مردم در انتخابات امسال نیز حماسه آفریدند و با هوشیاری در صحنه حاضر شدند و کسانی که می‌گفتند امریکا کدخداست را شناختند و لذا مردم با هوشیاری انتخاب کردند.

Share