آیت‌الله رمضانی: ادبیات حاکم در دنیا الهی و دینی نیست

قوه قضائیه جلوی مافیای افزایش قیمت کالاهای اساسی را بگیرد

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید جلوی مافیایی که باعث می‌شود کالاهای اساسی افزایش قیمت داشته باشد مقابله کرد و قوه قضائیه در برابر این مافیا بایستد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت‌الله «رضا رمضانی» شامگاه شنبه (۵ اسفند) در مراسم جشن شب ولادت حضرت مهدی (عج) که در مسجد سرخبنده رشت برگزار شد، اظهار کرد: زندگی کردن با امام زمان (عج) مهم است و باید به آن توجه داشته باشیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ما نسبت به امام زمان (عج) سه وظیفه مهم معرفت، محبت و اطاعت داریم، تصریح کرد: امام خمینی (ره) نیمه شعبان را به همه مستضعفان عالم تبریک می‌گفتند.

وی با بیان اینکه امروزه بحث مدیریت و دهکده جهانی را مطرح می‌کنند اما آنچه اتفاق افتاده است ۹۰ درصد ثروت دنیا را ۱۰ درصد جمعیت دنیا استفاده می‌کنند، افزود: امروزه در دنیا بردگی مدرن وجود دارد و برخی از حکومت‌ها به بردگی نظام سلطه قرار گرفتند و هیچ اراده‌ای از خود ندارند.

آیت‌الله رمضانی اضافه کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی سفیر آمریکا به شاه ایران دستورات لازم را می‌داد و باید اجرا می‌شد. سران برخی از کشورها بدون اجازه او در کشور حضور داشتند.

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی ناقض‌ترین رژیم در بحث حقوق بشر در دنیا است و مصوبات سازمان ملل علیه خود را اجرا نمی‌کند، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی جنایات و تجاوزات زیادی بر علیه مردم مظلوم فلسطین انجام داده و امروزه غزه به یک زندان بین‌المللی تبدیل شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در غرب برای دفاع از حقوق حیوانات قوانین سختی وضع کردند اما حدود ۲۸ هزار کودک و زن در غزه شهید می‌شود اما حتی یک کشور از بین بیش از ۵۰ کشور مسلمان در این خصوص سخنی نمی‌گوید.

وی با اشاره به قرارداد تسلیحاتی بین رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی، اظهار کرد: شعار دولت‌مردان آمریکایی این است که یا باید با آن‌ها باشند یا با آن‌ها وارد جنگ می‌شوند.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) حدود ده ویژگی دارد که در آن علم و عقل به کمال می‌رسد، ابراز کرد: باید نسبت به دستورات حضرت مهدی (عج) توجه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه حاج قاسم و همه شهدا جزء مکتب آموختگان امام خمینی (ره) بودند، تصریح کرد: دانش هسته‌ای قدرت علمی کشور را افزایش می‌دهد؛ امروز در مسیر پیشرفت قرار داریم و در مسیر عدالت باید رشد کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه به وجود مافیا در برخی بخش‌ها اشاره کرد و افزود: باید جلوی مافیایی که باعث می‌شود کالاهای اساسی افزایش قیمت داشته باشد مقابله کرد و قوه قضائیه در برابر این مافیا بایستد.

وی تاکید کرد: در حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) صد درصد ثروت دنیا در اختیار همه مردم قرار می‌گیرد و در دولت آن حضرت مردم به رفاه کامل می‌رسند.

آیت‌الله رمضانی در پایان با بیان اینکه ادبیات حاکم در دنیا الهی و دینی نیست و انقلاب اسلامی معادلات دینی دنیا را تغییر داده است، اظهار کرد: ارکان انقلاب اسلامی، اسلام، رهبری و مردم است که دشمن برای هر سه مورد نقشه چیده است.

Share