انتخابات 1402

صدا و سیمای گیلان همراه با مردم در ۱۱ اسفند

صدا وسیمای گیلان در روز سرنوشت ساز انتخابات با ویژه برنامه‌های متنوع هم پای مردم استان خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تقی ربانی مدیرکل رسانه استانی گفت: جمعه ۱۱ اسفند ماه، روز برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری تمام قدپای کار آمده و شور حضور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه گیلان را به سمع و نظر مخاطبین شبکه استانی و شبکه‌های سراسری می‌رساند.

وی با اعلام ویژه برنامه‌های تولیدی صدا و سیمای گیلان افزود: معاونت صدا با ویژه برنامه انتخاباتی «ما می‌آییم» از ساعت ۶:۳۰ تا ۲۴با بخش‌های مختلف: گفتگو با کارشناسان سیاسی، ارتباط با خبرنگاران آزاد شهرستانها، بسته‌های صوتی کلام رهبری، سرودهای حماسی، گزارش از اقشار مختلف مردم به ویژه رأی اولی ها، نمایش کوتاه، پیام هنرمندان و ورزشکاران برای دعوت از مردم جهت حضور در انتخابات، پخش لحظه به لحظه اطلاعیه‌های ستاد انتخابات و برقراری ارتباط با ستاد مرکزی انتخابات در استانداری تا پایان زمان اخذ رأی همراه مخاطبان خواهد بود.

معاونت سیما ویژه برنامه «برای ایران» را از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ حماسه حضور مردم استان را به تصویر می‌کشد. این برنامه با حضور هنرمندان و کارشناسان، اجرای زنده خوانندگان، گروه سرود، نماهنگ، کلام رهبری و پخش اطلاعیه‌های ستاد انتخابات برگزار می‌شود. پخش گزارش از حضور مردم پای صندوق رأی در شهرهای مختلف شرق و غرب استان، حضور در منزل والدین شهدا و ورزشکاران پیشکسوت، ارتباط زنده با محل اخذ رأی در حرم مطهر آقا سیّد جلال الدین اشرف در آستانه اشرفیه، ارتباط زنده با شهرداری رشت، ارتباط زنده با ماسال، ارتباط موبایلی با شهرهای فومن، تالش و رودبار سعی دارد نقش آفرینی مردم در سرنوشت کشور را به نمایش بگذارد.

معاونت خبر برای تولید گزارش‌های ویژه خبری، پیش بینی بخش‌های مختلف خبری رادیویی و تلویزیونی، ارتباط تصویری و تلفنی با خبرنگاران آزاد سطح استان، تولید گزارشهای خبری و پوشش برنامه‌های این روز در سراسر استان و ارسال به شبکه‌های سراسری و استانی، تهیه پنج عنوان گفتگوی ویژه خبری در خصوص انتخابات و تولید محتوا در فضای مجازی برنامه ریزی کرده است.

معاونت فضای مجازی نیز با تولید و انتشار ۳ تیزر پویش دعوت، ۱ مستند ویدئو کلیپ ایده خلاقانه پویش دعوت برای انتخابات، ۵ استوری پوستر دعوت، ۱۰ ویدئو کامنت بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات، نماهنگ، اطلاعیه‌های ستاد انتخابات، موسیقی تصویر و معرفی برنامه‌های تولیدی در سایت مرکز در کنار سایر معاونت‌ها برای این روز سرنوشت ساز و مشارکت حداکثری مردم تلاش می‌کند.

ربانی در پایان با اشاره به عزم صدا و سیمای گیلان برای انعکاس تصاویر ویژه حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از برنامه ریزی رسانه استانی برای سوژه‌یابی و ثبت رویدادهای این روز همانند تصاویر رای اولی ها، حضور خانواده معظم شهدا، حضور فرهیختگان و نخبگان خبر داد.

وی همچنین، از آمادگی رسانه استانی برای حضور در روستا و به تصویر کشیدن شور و شعور روستائیان غیور نیز تاکید کرد.

Share