هفته شانزدهم رقابت ها

شکست خانگی بانوان ملوان در حساس‌ترین بازی

تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در ادامه رقابت های لیگ برتر بانوان کشور و در دیداری حساس مغلوب خاتون بم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تیم های فوتبال بانوان ملوان و خاتون بم دوشنبه شب در حساس ترین بازی هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر بانوان کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم خاتون بم با نتیجه ۲ بر یک حریفش را شکست داد.

در نیمه نخست این دیدار، ابتدا تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در دقیقه دهم توسط شبنم بهشتی به گل دست یافت تا این نیمه با برتری ملوانان خاتمه یابد.

اما در نیمه دوم تیم فوتبال خاتون بم بر بازی تسلط یافت و در دقیقه ۵۱ توسط مونا حمودی و در دقیقه ۷۲ نیز توسط زهرا قنبری موفق شد ۲ گل به ثمر برساند تا در نهایت پیروز این دیدار حساس شود.

قضاوت این دیدار را مهناز ذکایی با کمک های آتنا لشنی و حدیثه مهدوی برعهده داشتند که درنا قهرمانی به عنوان داور چهارم و رقیه پرتوی نیز به عنوان ناظر گروه داوری در این مسابقه ایفای نقش کردند.

پیش از این بازی هر ۲ تیم فوتبال بانوان خاتون بم و ملوان بندرانزلی با کسب ۳۷ امتیاز و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در رتبه های اول و دوم قرار داشتند که با توجه به پیروزی خاتون بم در این دیدار، این تیم شانس نخست قهرمانی این دوره از مسابقات شد.

به گزارش ایرنا در رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان باشگاههای کشور ۱۰ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

Share