او در طول مدت خدمتش امتحانش را پس داده است

سنگ تمام قاسم رمضانپور نرگسی برای محمود قاسم نژاد؛ او از سربازی به سرداری رسید

معاون سابق سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه محمود قاسم نژاد از سربازی به سرداری رسیده است، افزود: رای نماد شرافت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر قاسم رمضانپور نرگسی نماینده ادوار صومعه‌سرا در دوره‌های چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی از دکتر محمود
قاسم‌نژاد درویشی در انتخابات سال جاری اعلام حمایت کرد.

معاون سابق سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه محمود قاسم نژاد از سربازی به سرداری رسیده است، افزود: او از دهداری شروع کرد و چون درمیان دهداران پاکدست‌تر از همه و خود نگهدار‌تر و خویشتندار و خدمتگرار بود به عنوان بخشدار هم انتخاب شد.

رمضانپور نرگسی تصریح کرد: بعد از این‌ها قاسم نژاد خودش مراحل ترقی‌اش را طی کرد و معاون فرماندار، فرماندار و معاون سیاسی استانداری گیلان شد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه من معاون سیاسی استاندار را از استاندار بالاتر میدانم و دلایلی برای این حرف دارم، یادآور شد: این اقا در طول مدت خدمتش امتحانش را پس داده است و سازوکار استانداری و فرمانداری‌ها را می‌داند.

رمضانپور نرگسی متذکر شد: رای عزت انسان است و اگر معیار‌ها و شاخص‌هایمان را فراموش کنیم این عین بیشرافتی است. رای نماد شرافت است.

Share