فرمانده انتظامی استان گیلان خبر داد

دستگیری قاتل زن قناد منطقه لولمان؛ قاتل انگیزه خود از قتل را سرقت اعلام کرد

سردار ملکی با بیان اینکه با تحقیقات همه جانبه و شبانه روزی پلیس قاتل ۳۴ساله شناسایی شد افزود: کارآگاهان آگاهی پس از هماهنگی قضائی به استان تهران عزیمت و پس از دستگیری وی را به استان منتقل کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاتل زن قناد در منطقه لولمان شهرستان رشت خبر داد.

سردار «عزیزاله ملکی» در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل خانم ۳۶ساله در یک مغازه قنادی با ضربات چاقو در منطقه لولمان شهرستان رشت در ۶ اسفندماه سالجاری به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس، دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با تحقیقات همه جانبه و شبانه روزی پلیس قاتل ۳۴ساله شناسایی شد افزود: کارآگاهان آگاهی پس از هماهنگی قضائی به استان تهران عزیمت و پس از دستگیری وی را به استان منتقل کردند.

سردار ملکی با اشاره به اینکه قاتل در اعترافات خود انگیزه خود از قتل را سرقت اعلام کرد افزود: متهم در حال حاضر جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان گیلان از آمادگی پس برای برخورد با هرگونه ناامنی در استان خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

Share