وقوع یک جنایت خونین؛

همسر کشی و گوش بری در رضوانشهر | اختلاف خانوادگی رنگ خون گرفت

سرهنگ سید خلیل صفوی، فرمانده انتظامی رضوانشهر از وقوع نزاع و درگیری خانوادگی منجر به قتل در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل فراری در کمتر از ۸ ساعت دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رضوانشهر از وقوع نزاع و درگیری خانوادگی منجر به قتل در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل فراری در کمتر از ۸ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ سید خلیل صفوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری خانوادگی منجر به قتل در یکی از روستاهای شهرستان رضوانشهر، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس در محل اعلامی و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، داماد خانواده ابتدا با ضربات سلاح سرد همسر و سپس به وسیله اسلحه شکاری برادر همسر را به قتل رسانده و مادر همسرش را مجروح کرده، افزود: متهم بلافاصله پس از ارتکاب جرم از محل حادثه متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر در ادامه با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تحقیقات میدانی رد قاتل این پرونده را حین تردد با یک دستگاه خودرو پراید در محور «رشت – قزوین» پیدا کردند، بیان داشت: با همکاری پلیس آگاهی استان و فرماندهی انتظامی رودبار خودرو این فرد در شهر منجیل متوقف و قاتل فراری در کمتر از ۸ ساعت دستگیر شد.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه فردی که در این حادثه مجروح شده در بیمارستان بستری است، بیان داشت: علت این درگیری اختلافات شدید خانوادگی بوده و قاتل ۴۸ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

Share