خرید آنلاین طلا از کیا گالری

تمام محصولات ارائه شده در سایت کیا گالری، در شعب آن در سراسر ایران موجود است.

خرید طلا برای اغلب افراد با چالش های متعددی روبرو است و اگر قصد خرید اینترنتی داشته باشید قطعا روند تصمیم گیری سخت تر خواهد شد. چون در خرید اینترنتی طلا اعتماد به برند و سایت اهمیت بالایی دارد. کیا گالری یکی از برندهای شناخته شده در این حوزه است که در چند سال اخیر با استقبال بالایی از سوی کاربران خود برای خرید آنلاین طلا روبرو شده است. کیفیت و تنوع بالای زیورآلات و فراهم شدن امکان خرید طلا با بودجه های مختلف و قابل اعتماد بودن از جمله ویژگی های این برند به شمار می رود.

خرید انواع طلا از سایت کیا گالری

در طی سالها فعالیت، برند کیا گالری تنوع بالایی را در محصولات خود بوجود آورده است. به طوریکه در حال حاضر می توان هر نوع زیورآلات از قبیل گردنبند، انگشتر، دستبند، آویز ساعت و غیره را از سایت کیا گالری خریداری کرد. این زیورآلات از نظر سبک طراحی نیز تنوع بالایی داشته و انواع طلای ظریف مدرن، مینیمال و فانتزی را شامل می شود.
برای خرید آنلاین طلا کیا گالری با مجموعه محصولات زیر روبرو خواهید بود:

انگشتر طلا کیا گالری

انگشترهای موجود در شعب کیا گالری و وبسایت این برند شامل دو گروه کلی انگشتر زنانه و انگشتر مردانه است که هر یک زیرمجموعه های متعددی دارند. در یک مقایسه کلی، مدل های زنانه تنوع بیشتری داشته و از نظر قیمت نیز در سطح مناسبی قرار دارند. از پرطرفدارترین این انگشتر کیا گالری می توان به مدل های نیم بند جناقی، انگشترهای قلبی، مدل های مدرن و فانتزی رنگی و میناکاری اشاره کرد.
علاوه بر مدل های مدرن و فانتزی، این برند امکان طراحی و تولید انگشتر طلا با طرح اسم فارسی و لاتین را فراهم کرده است. مدل های طراحی شده با تک حرف فارسی و لاتین در گروه های سنی نوجوان و جوان طرفداران زیادی دارد.

آویز ساعت طلا کیا گالری

یکی دیگر از انتخاب های بسیار عالی برای خرید آنلاین طلا از کیا گالری، انواع آویز ساعت است. آویز ساعت کیا گالری اغلب در طرح های ظریف و فانتزی نگین دار و بدون نگین تولید می شوند. علاوه بر طرح های موجود در سایت کیا گالری، این امکان فراهم شده است تا اسم و حروف مورد نظر را نیز برای ساعت آویز سفارش دهید.

گردنبند طلا کیا گالری

برای خرید آنلاین طلا از کیا گالری پیشنهاد می کنیم تنوع بالای گردنبندهای این برند را از دست ندهید. این گردنبندها شامل مدل های زنانه، دخترانه و مردانه است و هر یک دارای تنوع بالایی از نظر مدل و سبک طراحی هستند. گردنبندهای مرواریدی، طرح اسم، طرح بی نهایت، سینه ریز، کارتیه با انواع زنجیرهای طلا فیگارو، طنابی و ونیزی و غیره از جمله مدل های مدرن و بسیار متنوع این برند به شمار می روند.
لازم به ذکر است، نه تنها در سایت کیا گالری، بلکه در شعب مختلف این برند در سراسر ایران این گردنبندها موجود هستند.

گوشواره طلا کیا گالری

با ورود به سایت کیا گالری با تنوع بسیار بالایی از انواع گوشواره مدرن و فانتزی روبرو خواهید بود. این گوشواره ها در انواع مدل های بدون نگین، نگین دار، زنجیری، حلقه ای، میخی، بخیه ای و مرواریدی ارائه می شوند. همچنین می توانید اسم مورد نظر خود را برای ساخت گوشواره سفارش دهید تا به صورت نگین دار و بدون نگین طراحی و تولید شود.

دستبند طلا کیا گالری

از متنوع ترین زیورآلات کیا گالری می توان به انواع دستنبد طلا این مجموعه اشاره کرد. دستبند طلا کیا گالری شامل مدل های زنجیری ساده و ظریف، طرح های ترکیبی طلا و سنگ، مدل های چرمی و طرح اسم است. به همین دلیل متناسب با هر سلیقه و گروه سنی می توان مدل های دستنبد زنانه و دخترانه و مردانه این برند را انتخاب کرد.
طرح های اجرا شده برای این دستبندها اغلب مدرن و فانتزی هستند و به ظرافت در طراحی آنها توجه ویژه ای شده است. به همین دلیل می توان گفت زیبایی، ظرافت در طراحی، منحصر به فرد بودن و قیمت مناسب در این دستبندها تلفیق شده اند.
از دیگر محصولات کیا گالری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پابند نگین دار
  • آویز زنانه و دخترانه
  • النگو زنانه

چرا خرید آنلاین طلا از کیا گالری؟

بدون شک تنوع بالا در محصولات نمی تواند دلیل بر انتخاب یک برند برای خرید اینترنتی طلا به شمار رود. در طی سالها فعالیت در این حوزه در نهایت به این نتیجه رسیده ایم که کاربران خرید آنلاین طلا چند عامل مهم را برای انتخاب برند و سایت در نظر دارند. بر همین اساس کیا گالری تمام آنچه مورد نظر کاربران است را فراهم کرده است که عبارتند از:

طراحی منحصر به فرد زیورآلات طلا

سلیقه افراد در گروه های سنی مختلف در انتخاب طلا و زیورآلات متفاوت است و در چند سال اخیر با تغییر چشمگیری مواجه شده است. به طوریکه طلای مورد علاقه زنان و مردان میانسال گروه های سنی نوجوان و جوانان را جذب خود نمی کند. به همین دلیل طراحان کیا گالری بر اساس مخاطب شناسی، طراحی های منحصر به فردی را برای محصولات خود ارائه داده اند. با تلفیق هنر، ایده پردازی و رعایت استانداردهای طلا و جواهرسازی موفق به ارائه محصولاتی منحصر به فرد و خاص شده ایم.

قابلیت اعتماد بالا سایت کیا گالری

از دیگر ویژگی های این مجموعه، قابلیت اعتماد بالا و اثبات شده آن است. علاوه بر دریافت مجوزهای شغلی از سازمان های مربوطه برای فعالیت به صورت آنلاین، کیا گالری یک برند ثبت شده است. لذا کاربران بعد از ورود به سایت و مشاهده مجوزها می توانند تمام اطلاعات مربوط به برند را مشاهده نموده و با خیال اسوده خرید را انجام دهند.
علاوه براین، قبل از خرید می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان فروش این مجموعه استفاده کنید. در تمام روزهای کاری هفته تیم پشتیبانی کیا گالری آماده پاسخگویی به سوالات شما است.

خرید طلا از شعب کیا گالری

برند طلا کیا گالری در شهرهای تهران، مشهد، شیراز، تبریز، گرگان، بروجرد، کیش، قم، رشت، نمک آبرود، ایزدشهر، اهواز و اصفهان دارای شعبه فعال است. بعد از خرید آنلاین از طلا فروشی آنلاین کیا گالری می توانید با مراجعه حضوری به یکی از این شعب نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

خرید آنلاین و حضوری طلا از شعب کیا گالری

به دلایل مختلف افراد زیادی هستند که هنوز خرید حضوری طلا را ترجیح می دهند. به همین دلیل، در کنار خرید آنلاین برای افرادی که امکان مراجعه حضوری به شعب کیا گالری را ندارند، در شهرهای مختلف این مجموعه دارای شعبه فعال است. تمام محصولات ارائه شده در سایت کیا گالری، در شعب آن در سراسر ایران موجود است. علاوه براین، با مراجعه به هر یک از این شعب می توانید طلا با طرح سفارشی اسم و غیره را نیز سفارش دهید.
برای آشنایی بیشتر با محصولات این مجموعه و ثبت سفارش خرید آنلاین طلا از کیا گالری کافیست به سایت کیاگالری با آدرس kia-gallery.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۷۷۱۹۳۴، ۰۲۱۲۲۷۹۳۷۹۳ و ۰۲۱۲۲۷۶۸۹۵۳ تماس بگیرید.

Share