رونق ورزش در روستاها؛

تجهیزات ورزشی به ۲۰ خانه‌ ورزش روستایی گیلان ارسال شد

تجهیزات و لوازم ورزشی مورد نیاز ۲۰ خانه‌ ورزش روستایی گیلان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان گیلان امروز ارسال شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به‌هنگام ارسال این تجهیزات ورزشی که با ۲۰خودرو از ورزشگاه شهید عضدی رشت انجام شد، عنوان کرد: این تجهیزات به ارزش۵۰۰ میلیون تومان برای خانه‌های روستایی استان ارسال شد.

جهانبخش آرمان افزود: این تجهیزات ورزشی شامل شطرنج، میز فوتبال‌دستی، میز تنیس روی میز، راکت بدمینتون، راکت تنیس روی میز، دارت، تاتامی (تشک ورزشهای رزمی) و نیز توپ و تور رشته‌های مختلف ورزشی بود.

وی ادامه داد: طی چند سال اخیر و برای گسترش ورزش در روستاها، خوشبختانه تحولات خوبی در خصوص فعالیت‌های ورزشی در روستاها انجام شده که افزایش خانه ورزش روستایی از دیگر اقداماتی بود که در سالهای اخیر با کمک شوراها و فرمانداری‌ها انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در خصوص نحوه فعالیت خانه ورزش روستایی اشاره و تصریح کرد: مکان‌هایی برای انجام فعالیت‌های ورزشی در روستاها شناسایی می‌شود که پس از اعلام به اداره ورزش و جوانان گیلان لوازم مورد نیاز رشته‌های مختلف ورزشی تهیه و در اختیار روستاها قرار می‌گیرد.

آرمان به تعداد خانه‌های ورزش روستایی موجود در گیلان نیز اشاره و بیان کرد: در دو سال گذشته ۵۶ خانه ورزش روستایی در استان گیلان تجهیز شد که هم اینک حدود ۳۰۰ خانه ورزش روستایی در گیلان وجود دارد که امیداوریم با حمایت مسئولان ذیربط، تعداد این خانه‌ها افزایش چشمگیری یابد تا ورزش در روستاها نیز رونق بیشتری گیرد.

Share