مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با حضور در تمرینات تیم فوتبال داماش؛

با تمام توان در کنار تیم‌های مطرح استان خواهم ماند | امیدوارم داماش به جایگاه اصلی خود برسد

آرمان اظهار داشت: بنده این قول را می‌دهم که با تمام توان در کنار تیم‌های مطرح استان خواهم ماند و امیدوارم شما هم با تلاش‌های خود به جایگاه اصلی خود برسید و شاهد روند روبه شد فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی در استان باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جهانبخش آرمان، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با حضور در تمرینات تیم فوتبال داماش در ورزشگاه سردار جنگل رشت، از تمرینات این تیم بازدید و با بازیکنان این تیم گفتگو کرد.

وی در این بازدید اظهار داشت: بنده این قول را می‌دهم که با تمام توان در کنار تیم‌های مطرح استان خواهم ماند و امیدوارم شما هم با تلاش‌های خود به جایگاه اصلی خود برسید و شاهد روند روبه شد فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی در استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: ما نسبت به سرنوشت تیم‌های فوتبال استان بی‌تفاوت نخواهیم بود، چون برد این تیم‌ها دل مردم و هواداران را شاد خواهد کرد.

آرمان گفت: امیدوارم با برنامه ریزی‌های صحیح در حوزه ورزش برای ارتقای تمامی رشته‌های ورزشی استان تلاش خواهیم کرد تا شاهد رشد و گسترش ورزش قهرمانی و همگانی در استان باشیم.

وی همچنین این نوید را داد که به زودی کار کاشت چمن طبیعی زمین فوتبال ورزشگاه شهید عضدی رشت آغاز خواهد شد تا مورد استفاده تیم‌های فوتبال استان قرار گیرد.

Share