لاهوتی در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد؛

تبدیل سدها به سردهنه در لنگرود خیانت بود | سدهای «اطاقور» و «رادار کومه» متوقف شده‌اند

لاهوتی گفت: بنده به آقای خرّمی گفتم که تبدیل سدها به سردهنه خیانت بود زیرا که این پروژه سد بوده و اعتبارش به صورت ملی تأمین می‌شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهرداد لاهوتی، منتخب مردم لنگرود در مجلس دوازدهم شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در خصوص طرح تفصیلی منطقه اطاقور اظهار کرد: این طرح می‌تواند تکمیل کننده‌ طرح جامع اطاقور باشد و سعی می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن هم اعتبار آن را دریافت کنیم تا مشاور پروژه تعیین شود.

وی با اشاره به طراحی چهار سد لاستیکی شهرستان لنگرود، اظهار داشت: از این چهار سد، دو سد «پهلوان بست» و «گالشکلام» افتتاح شد و متأسفانه دو سد «اطاقور» و «رادار کومه» متوقف شده‌اند اما اتفاق بدی که افتاده رخ داده این است که سد را به «سردهنه» تبدیل کرده‌اند!

لاهوتی ادامه داد: بنده به آقای خرّمی گفتم که تبدیل سدها به سردهنه خیانت بود زیرا که این پروژه سد بوده و اعتبارش به صورت ملی تأمین میشد بنابراین تبدیل سد به سردهنه تنها ظلم به مردم اطاقور نبود بلکه یک اعتبار ملی که به روال طبیعی خود در حال واریز بود را نیز حذف کردیم.

وی افزود: آقای خرّمی قول مساعد دادند که این موضوع را پیگیری می‌کنند و سد اطاقور را افتتاح خواهند کرد.

منتخب مردم لنگرود در مجلس دوازدهم شورای اسلامی تأکید کرد: بحث چهاربانده شدن جاده اطاقور به کومله را در سریع‌ترین زمان پیگیری خواهیم کرد.

لاهوتی با اشاره به اینکه در دوره گذشته کارهای زیربنایی مانند گازرسانی به تمام روستاهای اطاقور انجام شد، آب شهر اطاقور تأمین شد و… صورت گرفت.

وی رفع تداخل زمین‌های مردم با منابع طبیعی را از دیگر اولویت‌های کاری خود در منطقه اطاقور عنوان کرد و گفت: مجتمع فرهنگی اطاقور، درمان بستر، حوزه قضایی اطاقور، مستقر کردن اداراتی که در اطاقور فعال نشدند، زمین ورزشی اطاقور، توسعه یا ساخت سالن ورزشی مناسب، رفع مسئله اقتصادی اطاقور خصوصاً چای و توسعه گردشگری از دیگر برنامه‌ها است.

گفتنی است لاهوتی، در جمع مردم روستاهای روستاهای چالدشت، سرلیله، لات لیل، گرسک، بلوردکان، کلچال و..بخش اطاقور حاضر شد.

Share