با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری لنگرود معارفه شد+ تصاویر

محمد رنجبر نیاول به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری لنگرود معارفه و از تلاش‌های محمدرضا محمدی فتیده تقدیر شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه شورای اداری شهرستان لنگرود با دستور کار تکریم و معارفه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سید رضا جوادپور در این جلسه گفت: نیاز امروز ما جامعه ای سرشار از امید است که باید برای تحقق این هدف کار کنیم.

وی امنیت اجتماعی، اخلاقی ،روانی و ثبات سیاسی را از ضروریات جامعه دانست و گفت: تلاش همه ما برپایی و حفظ نظم و انضباط و آرامش است که محقق شدن این اهداف نیاز به برنامه ریزی دارد.

فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به افزایش پایداری اجتماعی در جامعه اظهار کرد: فعالیت اصحاب قلم می‌تواند ما را در محقق شدن این اهداف یاری کند.

وی افزود: افزایش روحیه خودباوری و هویت تاریخی و اسلامی از ضروریات جامعه ما بوده زیرا چنانچه این روحیه از مردم گرفته شود آنوقت با هیچ سلاحی نمی‌توان دوباره آن را به مردم بازگرداند.

به بهبود فضای روانی جامعه کمک کنیم

مهرداد لاهوتی نیز در این نشست گفت: مسئولین پیگیر مطالبات شهرستان ها باشند زیرا که امسال با وجود مشکلات اقتصادی منابع مالی دولت از هر سالی بهتر است.

وی با اشاره به اینکه در چهارماهه اول امسال ۲۳هزار میلیاردتومان پول توسط خزانه تزریق شد، گفت: حدس و پیش بینی ما در قانون بودجه برای فروش نفت ۵۵ دلاری بود که خوشبختانه متوسط فروش ما نزدیک ۷۰دلار است.

لاهوتی کنترل فضای روانی جامعه را از نکات بسیار مهمی دانست و گفت: فضای روانی جامعه مهم است و در این ایام همه باید به بهبود فضای روانی جامعه کمک کنیم.

لاهوتی در خصوص مذاکرات رژیم حقوقی دریای خزر گفت: در کنوانسیون خزر صحبتی از تقسیم حدود مرزی نبود اما در فضای مجازی با ایجاد شایعات مختلف این مذاکرات را به گونه ای دیگر در فضای جامعه القا کردند.

وی با اشاره به این که همه کنوانسیون‌ها در پارلمان باید تصویب شود، یادآور شد: در دریای خزر تا ۱۵ مایل ما حق استفاده داریم و ده مایل هم برای ماهیگیری در نظر گرفته شده است.

از شکاف ایجاد شده بین قدرت ها نهایت استفاده را ببریم

به گزارش دیارمیرزا علی اصغر جمشیدنژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان نیز در این مراسم اظهار کرد: کشور از لحاظ اقتصادی در شرایط خوبی نیست ولی باید این نوع اقداماتی که از سوی دشمن انجام می‌شود را یک فرصت برای غلبه بر مسکلات دانست.

وی با بیان اینکه باید از تهدیدها، فرصت های دیگری بسازیم و کشور را از شرایط فعلی نجات دهیم، گفت: برجام با ایجاد فرصت و شکاف بین اعضای ۵+۱ باعث واضح شدن اختلافات میان آن ها گردید و ما می‌توانیم نهایت بهره و استفاده را از این.

جمشید نژاد با اشاره به اینکه مذاکره با عهد شکنِ پیمان‌های قبلی بی فایده است، گفت:‌ ما باید شریط را به شرایط فوق العاده در ذهن ها تبیین کنیم زیرا اگر فرض بر شرایط عادی باشد به خطا رفته ایم و توانایی حل مشکلات را نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه تلاش ما باید بیشتر و جهادی شود، افزود: تلاش و وحدت مسئولین باعث شرایط بهتری برای جامعه و مردم می‌شود.

در پایان این مراسم محمد رنجبر نیاول به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری لنگرود معارفه و از تلاش‌های محمدرضا محمدی فتیده تقدیر شد.

گفتنی است طی حکمی از سوی استاندار گیلان محمدرضا محمدی نیز به‌عنوان سرپرست اداره کل بازرسی استانداری گیلان منصوب شد.

Share