رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان خبر داد؛

افزایش ساعت کاری مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در گیلان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از افزایش ساعت کاری مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک خودرو خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ امیر طالبی با اشاره به افزایش ۲ ساعته فعالیت مراکز شماره‌گذاری، گفت: در راستای تسهیل در خدمات و افزایش رضایتمندی شهروندان در روز‌های پایانی سال تا ۲۸ اسفند ماه فعالیت مراکز شماره‌گذاری در سراسر استان با ۲ ساعت افزایش از ۷ تا ۱۶ خواهد بود.

وی افزود: ارائه خدمات به متقاضیان در روز‌های پنجشنبه مشمول افزایش ساعت کاری نمی‌شود و مراکز تعویض پلاک در روز‌های پنجشنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ ظهر فعالیت دارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با بیان اینکه ارائه خدمات به متقاضیان تا آخرین نفری که در مراکز شماره‌گذاری حضور دارند انجام خواهد شد، افزود: در تمام روز‌های هفته پس از اتمام ساعت کار نسبت به ارائه خدمات تا آخرین نفر مراجعه کننده برابر مقررات اقدام خواهد شد.

سرهنگ امیر طالبی گفت: امکان تمام مراحل شماره‌گذاری به استثنای بازدید و تایید اصالت خودرو، فک و نصب پلاک به صورت غیر حضوری فراهم بوده و شهروندان می‌توانند تمام فرآیند‌های نقل و انتقال شامل نوبت دهی، پرداخت خلافی، احراز هویت و همچنین احراز محل سکونت را به صورت اینترنتی در سامانه پلیس من انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان راس ساعت رزرو شده به مرکزی که مشخص کرده‌اند برای دریافت خدمات مراجعه کنند افزود : متقاضیان در خارج از نوبت در نظر گرفته شده و زودتر از زمان مقرر به مرکز مراجعه نداشته باشند که سبب ازدحام جمعیت و کاهش بهره‌دهی ارائه خدمات می شود.

Share