رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان اعلام کرد:

مراکز تعویض پلاک گیلان از امروز باز است

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان اظهار داشت: مراکز تعویض پلاک استان که به دلیل خیز پنجم کرونا چند روز تعطیل بود از امروز دوباره فعالیت خود را از سر گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ امیر طالبی گفت: مراکز تعویض پلاک استان که به دلیل خیز پنجم کرونا چند روز تعطیل بود از امروز دوباره فعالیت خود را از سر گرفت.

وی با اشاره به اینکه با بازگشایی مراکز تعویض پلاک امکان دریافت نوبت در این سایت فراهم است، افزود: بنابر ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر فعالیت مشاغل گروه دوم در شهر‌های قرمز، تمامی مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری در استان‌های کشور از امروز شنبه ۹ مرداد باز است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه شهروندان باید از طریق سایت راهور ۱۲۰ و نوبت‌دهی اینترنتی بازه زمانی و مرکز مد نظر خود را انتخاب کنند، گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و خودداری از آوردن همراه اضافی از جمله مواردی است که باید شهروندان مدنظر داشته باشند.

وی در خصوص اعتبار وکالتنامه‌های منقضی گفت: به تعداد روز‌های تعطیل در استان به اعتبار وکالتنامه‌ها افزوده می‌شود؛ بنابراین هموطنان نگرانی نداشته و بعد از دریافت نوبت اینترنتی برای دریافت خدمات تعویض پلاک به مراکز شماره گذاری پلیس راهور مراجعه کنند.

Share