امام جمعه موقت رشت:

از بنگاه های اقتصادی کوچک حمایت شود | کاندیداها رقابت را به رفاقت و همکاری تبدیل کنند

امام جمعه موقت رشت، از کاندیداها خواست از فردای انتخابات، رقابت را به رفاقت و همکاری تبدیل کنند و گفت: امروز آحاد ملت باید دست به دست هم دهند تا کشور در مسیر توسعه و پیشرفت و اعتلا حرکت با شتاب را ادامه دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  صفر قربانپور امروز، ۱۱ اسفندماه در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، انتخابات در جمهوری اسلامی ایران را جلوه مردم سالاری دینی دانست و اظهار کرد: حضور پرشور و حداکثری در انتخابات، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را در جهان به نمایش خواهد گذاشت.

وی ایران را مظهر مردم سالاری دینی دانست و افزود: ملت ایران با حضور خود در همه صحنه های انقلاب به ویژه انتخابات پاسخ قاطعی به همه دشمنان خواهد داد و توطئه های شوم علیه کشور و نظام را خنثی می کند.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه مردم با مشارکت حداکثری و انتخاب افراد اصلح به روند اداره کشور و حل مشکلات کمک می کنند، گفت: امروز دنیا به انتخابات ایران چشم دوخته و لذا شاهد پیامدهای بین المللی حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای خواهیم بود.

حجت الاسلام قربانپور، با اشاره به تلاش دشمنان داخلی و خارجی برای ناامید کردن مردم، خاطرنشان کرد: دشمنان با استفاده از همه رسانه های دیداری و شنیداری و مکتوب خود تلاش می کنند مانع از حضور حداکثری مردم در انتخابات شوند و می خواهند آن‌ها را در این حق تعیین سرنوشت دلسرد کنند.

وی ملت ایران را ملت آگاه و بصیر و دشمن‌شناس و لحظه‌شناس دانست و تاکید کرد: ملت ایران می داند که دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند و لذا با حضور پای صندوق های رای، دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.

امام جمعه موقت رشت همچنین از کاندیداها خواست از فردای انتخابات، رقابت را به رفاقت و همکاری تبدیل کنند و گفت: امروز آحاد ملت باید دست به دست هم دهند تا کشور در مسیر توسعه و پیشرفت و اعتلا حرکت با شتاب را ادامه دهد.

وی در ادامه رشد اقتصادی را نیازمند حمایت از تولید دانست و عنوان کرد: برای رونق تولید باید از بنگاه های اقتصادی کوچک با محوریت صنایع تبدیلی حمایت کنیم؛ این در حالی است که گیلان استان کشاورزی بوده و صنایع کوچک می تواند زمینه رشد تولید و اشتغالزایی را فراهم کند.

حجت الاسلام قربانپور، با بیان اینکه بنگاه های اقتصادی کوچک به ارتقای معیشت مردم به ویژه کشاورزان کمک می کند، یادآور شد: باید برای جوانان اشتغالزایی کنیم تا در شهر و استان خود ماندگار شوند و رونق تولید را رقم بزنند.

Share