پس از پیروزی مجدد در انتخابات

احمدی سنگری از برنامه ۴ ساله اش گفت؛ از ترافیک تا پسماند

احمدی سنگری از منتخبین دوازدهمین دوره‌ انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه‌ انتخابیه‌ رشت و خمام مهم‌ترین اولویت کار خود در ۴ سال پیش رو را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا احمدی سنگری، یکی از نمایندگان مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما، رونق تولید و اشتغال را یکی از اولویت‌های مهم خود در ۴ سال نمایندگی مردم رشت و خمام در مجلس دوازدهم اعلام کرد و افزود: این مهم در تداوم احیای کارخانجاتی همچون پوشش در دستور کار قرار می‌گیرد.

این منتخب مردم رشت و خمام در مجلس دوازدهم بر لزوم پیگیری معضل پسماند و فاضلاب شهر رشت و دیگر مناطق همجوار تاکید کرد و افزود: احیای محیط زیست را تا حصول نتایج مطلوب در حوزه‌ی پسماند، فاضلاب و ساماندهی ۲ رودخانه‌ زرجوب و گوهررود رشت ادامه خواهد داد.

محمدرضا احمدی سنگری همچنین اولویت بخشی به تبلور ظرفیت‌های نهفته در حوزه‌ ترانزیت بین الملل و احیای کریدور نوستراک با اتکاء به اقتصاد دریامحور و حمل و نقل ریلی را از دیگر برنامه‌های کاری خود عنوان کرد و گفت: تلاش می‌کینم روند احداث خط آهن رشت – آستارا تسریع شود و زیرساخت‌های گمرکی و بندری مرز آستارا بهبود یابد.

این نماینده‌ مجلس در ادامه بر لزوم حمایت از بخش کشاورزی در گیلان و دیگر استان‌های شمالی کشور تاکید کرد و گفت: این مهم با رونق بخشی به بازار برنج، کاهش آب بهای اراضی زراعی و توزیع نهاده‌های کشاورزی با نرخ تعرفه ایی قابل حصول و پیگیری است.

محمدرضا احمدی سنگری در پایان بر لزوم پیگیری معضل ترافیک شهر رشت تاکید کرد و گفت: کلاف سردرگم ترافیک مرکز استان با اجرای رینگ‌های کمربندی و دور شهر‌های رشت و خمام قابل مهار است و این مهم در اولویت برنامه هایم قرار دارد.

Share