برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

ائتلاف سعید محمد و رائفی‌پور؛ جبهه «صبح ایران» اعلام موجودیت کرد

محمد و رائفی‌پور به تشریح دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نقش احزاب و تشکل‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند ماه و عملکرد مجلس یازدهم پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسکانیوز، جبهه «صبح ایران» امروز (سه شنبه) با حضور «سعید محمد» و «علی اکبر رائفی‌پور» در حاشیه نمایشگاه رسانه‌های ایران اعلام موجودیت کرد.

در این نشست، محد و رائفی‌پور به تشریح دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نقش احزاب و تشکل‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند ماه و عملکرد مجلس یازدهم پرداختند.

دبیرکل جبهه صبح ایران درباره فعالیت‌های او در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: از احزاب سیاسی که به دنبال کرسی در مجلس آینده هستند، سوال می‌کنم که تصمیم آنها در انتخابات چیست ؟

وی افزود: ما اهل وحدت و اتحاد هستیم و چهار سال تمام از مجلس یازدهم حمایت کرده بودم و امروز متهم شدم؛ یک سوال دارم آیا شرایط همانند قبل است؟!

دبیرکل جبهه صبح ایران به چهار مولفه انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب بر امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت تاکید دارند، از این رو اگر قرار است یک لیست باشد آیا آن لیست میخواهد با خودش در آینه رقابت کند!

رائفی‌پور با بیان اینکه ما در همه حوزه‌ها کاندیدا نخواهیم داشت، اظهار کرد: گزینه‌ای را تایید می‌کنیم که مرامنامه ما را امضا کرده باشد و تحت نظارت مردمی هم قرار خواهد داشت.

وی تصریح کرد: شرکت‌های سهامی سیاسی لیست می‌بندند و احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند. سال‌هاست مجمع برگزار کردند و می‌گویند در سطح کشور فعالیت می‌کنند اما در هیچ شهرستانی دفتر ندارند، این وهن دموکراسی است.

در ادامه جلسه برق قطع شد که رائفی‌پور به شوخی گفت به جبهه صبح ایران حمله سایبری شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه هفته آینده در سراسر کشور برگزار می‌شود.

Share