اظهارات جنجالی رفیقدوست:

سعید محمد را نمی شناسم، اصلا از کجا پیدایش شد | احمدى نژاد مى خواهد شیطنت کند

محسن رفیقدوست، فرمانده اسبق سپاه، درباره کاندیداتوری سعید محمد گفت: من با اکثر مسئولان سپاه که صحبت کردم از او حمایت نمی‌کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محسن رفیق دوست، وزیر سابق سپاه، در گفتگویی با فردا، درباره کاندیداتوری سعید محمد در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: او را نمیشناسم. اصلا از کجا پیدا شد.

وی ادامه داد: یکی از شرایط ریاست جمهوری این است که رجل سیاسی و مذهبی باشد و او نیست. با تصویب قانون انتخابات اوت می‌شود. من با اکثر مسئولان سپاه که صحبت کردم از او حمایت نمی‌کردند.

رفیق دوست گفت: من الان در سپاه نیستیم و اخبار را دنبال می‌کنم. تا اینجا مساله عزل او بیشتر تایید شده است. هم آقای جوانی معاون سیاسی گفت و نماینده ولی فقیه هم تایید کرده است. نپرسیدم که موضوع تخلف چه بوده چون می‌دانستم که رجل سیاسی و مذهبی نیست و جایگاهی پیدا نمی‌کند.

وی با بیان اینکه احمدى نژاد مى خواهد شیطنت کندو شر درست کند، افزود: احمدی نژاد چهار تا کار کرد که از نظر توده مردم خوشایند بوده اما من با هر چهار تای آن مخالف هستم.

وزیر سابق سپاه تصریح کرد: سفیر فلسطین… با من رفیق است. آمد پیش من… گفت فلانی، دیشب جلسۀ همۀ سفرا(ی خارجی مقیم ایران) بود و بحث انتخابات(۱۳۸۴) ایران شد، هر کس چیزی می‌گفت. یکی می‌گفت آقای هاشمی میشود، یکی می‌گفت قالیباف، یکی هم می‌گفت آقای لاریجانی…  سفیر انگلیس [ریچارد دالتون]سرش پایین بود چیزی نمی‌گفت. از سفیر انگلیس سوآل کردیم شما چرا حرف نمیزنید؟  سرش را بلند کرد گفت “همه تان اشتباه میکنید، رئیس جمهور ایران، شهردار تهران[احمدی نژاد] است.” گفتیم او که ثبت نام نکرده؟ گفت “خب ثبت نام میکند.” خواستم این خبر را به تو بدهم…

وی گفت: همان موقع ایشان از من شکایت کرد اما من در دادگاه تبرئه شدم.

Share