انتخابات 1402 همراه با دیارمیرزا

مهدی فلاح ناجی لیست شورای ائتلاف در رشت؛ جوانی که مورد اقبال قرار گرفت

جوانی، اقبال عمومی مردم، بیان صریح و دقیق دیدگاه‌ها، حمایت چهره‌های نخبه علمی، فرهنگی و سیاسی از مهمترین عواملی بود که شورای ائتلاف گیلان را به قراردادن نام مهدی فلاح در سر لیست خود مجاب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، لیست نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان رشت نسبت به سال گذشته تنها با یک تغییر و جایگزینی نام مهدی فلاح با محمدرضا احمدی سنگر منتشر شد.

جابجایی که علیرغم همه انتقادات از انتخاب تکراری برخی از نمایندگان توانست به واسطه قرارگیری نام مهدی فلاح به عنوان یک جوان خوش نام و مستعد رضایت نسبی اصولگرایان را به همراه داشته باشد.

جوانی، اقبال عمومی مردم، بیان صریح و دقیق دیدگاه‌ها، حمایت چهره‌های نخبه علمی، فرهنگی و سیاسی از مهمترین عواملی بود که شورای ائتلاف گیلان را به قراردادن نام وی در سر لیست خود مجاب کرد.

نکته حائز اهمیت درباره مهدی فلاح جوان، افزایش شمار هواداران و حامیان وی در فضای مجازی و فضای ستادی وی است که با توجه به شخصیت آرام وی، مواضع صریح وی در باب انتقاد از عملکرد برخی نمایندگان ادوار در کنار اشرافیت وی از مسائل اساسی و زیرساختی شهرستان رشت و خمام جالب توجه بوده است.

مضافاً در این ایام منتهی به انتخابات شاهد کناره گیری شمار قابل توجهی از داوطلبان حوزه انتخابیه رشت و خمام به نفع مهدی فلاح هستیم که تعدادی از آنان نیز دارای مقبولیت در جمع کثیری از مردم بودند.

Share