انتخابات 1402 همراه با دیارمیرزا؛

فرزاد دلارام و فرصت جذب آرای خاکستری برای موفقیت در انتخابات رودسر و املش

دلارام اگر بتواند طی چند روز آینده بخشی از آرای خاکستری را به سمت خود سوق دهد، مسلماً شانس خود را برای نشستن بر روی صندلی سبز بهارستان از حوزه انتخابیه رودسر و املش افزایش خواهد داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رودسر و املش از سیاسی‌ترین شهرستان‌های استان گیلان هستند و رجال سیاسی بسیاری از این خطه به پُست‌های مهم استانی و کشوری رسیدند و جزو مناطقی هستند که برای انتخابات شور و شوق خاصی در مردم وجود دارد.

با توجه به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) و در حالی که انتقادات بسیاری به نماینده فعلی مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس توسط گروه‌های مختلف وارد شده به نظر می‌رسد، در صورت افزایش مشارکت و جذب آؤای خاکستری توسط هر یک از کاندیداها تغییر نماینده فعلی در این حوزه انتخاباتی دور از ذهن نباشد.

با آغاز فرصت تبلیغات انتخاباتی رقابت نمایندگان برای ارائه برنامه‌های خود و جمع‌آوری آرای مردمی جهت حضور در خانه ملت شروع شده است و به نظر می‌رسد این دوره نیز مانند ادوار گذشته، رقابت در این حوزه انتخابی بسیار نزدیک است و هر کاندیدایی در تلاش است که توجه مردم را به خود جلب نماید.

هر کاندیدایی طبیعتاً تعدادی طرفدار و حامی دارد که در هر صورت به آنها رأی خواهند داد، در چنین شرایطی مهم‌ترین موضوع کسب آرای خاکستری است، یعنی کسانی که فعلاً تصمیم نگرفتند رأی بدهند و کار سخت کاندیداها این است که نظر چنین افرادی را جلب کنند و آرای خاکستری را به نفع خود درآوردند.

در این بین دکتر فرزاد دلارام، کاندیدای انتخابات رودسر و املش نیز طی این مدت فعالیت خوبی داشته و توانسته با توجه به قدرت بیان، سخنوری، عملکرد خوب در مسئولیتهای گذشته، جوانی، و بیان شجاعانه دیدگاه‎ها به سبد رای خود اضافه کند.

دلارام اگر بتواند طی چند روز آینده بخشی از آرای خاکستری را به سمت خود سوق دهد، مسلماً شانس خود را برای نشستن بر روی صندلی سبز بهارستان از حوزه انتخابیه رودسر و املش افزایش خواهد داد.

باید دید در روزهای باقیمانده چه کسی میتواند صحنه را به سمت خود تغییر دهد.

Share