از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور

واکنش باشگاه ملوان به جراحت بازیکنان نوجوانان | بازیکنان و کادرفنی تراکتور به ما هجوم آوردند

بازیکنان تیم تراکتور بعد از پایان بازی مقابل ملوان، به سمت بازیکنان ملوان رفتند و در درگیری پیش آمده برخی بازیکنان ملوان مجروح شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از فارس، از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور و از هفته چهاردهم، عصر امروز تیم‌های تراکتورسازی تبریز و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه سردرود تبریز به مصاف یکدیگر رفتند.

طی این بازی، نوجوانان ملوان ابتدا با تک گل علی فریدی از تراکتورسازی تبریز پیشی گرفتند اما در نهایت تراکتور با ۲ گل مهمان خود را شکست داد.

علی رغم پیروزی تیم تراکتور مقابل تیم مهمان خود ملوان، بازیکنان تیم میزبان بعد از پایان بازی به سمت بازیکنان ملوان رفتند و با آنان درگیر شدند.

این درگیری‌ها ادامه داشت تا اینکه کادر فنی تیم میزبان و در ادامه جمعی از افراد متفرقه نیز اقدام به افزایش این درگیری‌ها کردند که این امر موجب آسیب دیدگی و جراحت چند تن از بازیکنان تیم نوجوانان ملوان شد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز در خصوص اتفاقات پیش آمده بیانیه صادر کرد.

ملوان در بیانیه خود درخصوص اتفاقات پیش آمده نوشت: پس از سوت پایان مسابقه بین تیم‌های نوجوانان تراکتور تبریز و ملوان بندرانزلی از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور که به میزبانی تراکتور در ورزشگاه سردرود تبریز برگزار شد؛ بازیکنان و کادرفنی تیم نوجوانان تراکتور به همراه برخی افراد متفرقه طی یک اقدام غیرورزشی و غیراخلاقی با هجوم به بازیکنان و کادرفنی ملوان به ضرب و شتم این نفرات اقدام کردند و موجب آسیب و جراحت جدی آنان شدند.

باشگاه ملوان بندر انزلی ضمن محکوم نمودن اتفاق رخ داده با جمع آوری و ارائه مستندات به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شکل قانونی موضوع را پیگیری خواهد نمود.

Share