مدیرعامل باشگاه ملوان؛

ملوان مشکلی برای جذب بازیکنان سرباز ندارد | هدف ما کسب سهمیه آسیاست

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: مشکلی برای به خدمت گرفتن بازیکنان سرباز نداریم و در صورت نظر کادرفنی این بازیکنان را جذب می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آرش فهمیده روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هم اینک میلاد سرلک و محمد عمری از تیم پرسپولیس، حبیب فرعباسی از تیم ذوب آهن اصفهان و نیما انتظاری از تیم مس رفسنجان سرباز هستند که از سوی ستاد کل مشترک نیروهای مسلح در پادگان بندرانزلی حضور یافتند.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی افزود: در صورت صلاحدید کادرفنی، طی هفته آینده با این چهار بازیکن قرارداد امضا خواهیم کرد تا این بازیکنان به تمرینات تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اضافه شوند و در نیم فصل دوم این تیم را در لیگ برتر همراهی کنند.

وی اضافه کرد: البته این چهار بازیکن از ستاد مشترک نیروهای مسلح مجوز دریافت کردند و برای حضور در تیم فوتبال ملوان بندرانزلی مشکلی ندارند و ما نیز برای عقد قرارداد با این بازیکنان مشکلی نخواهیم داشت.

هدف ما کسب سهمیه آسیا است

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی در ادامه بیان کرد: تلاش می کنیم در نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر، نتایج بهتری را کسب کرده و در نهایت بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بدست آوریم.

فهمیده ادامه داد: گرچه در پایان دور رفت توانستیم رتبه ششم جدول رده‌بندی را کسب کنیم اما امیدورایم که با تقویت تیم در دور برگشت هم نتایج بهتری را تصاحب کنیم و شانس کسب سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشیم.

وی افزود: در این راستا نیز چند بازیکن موثر را جذب خواهیم کرد که در گام نخست موفق شدیم با محمد طیبی مدافع آخر تیم فوتبال استقلال خوزستان به توافق برسیم و این بازیکن در نیم فصل دوم با پیراهن تیم ملوان در لیگ برتر حضور می‌یابد.

فهمیده ادامه داد: همچنین با نظر کادرفنی مترصد جذب یک مهاجم قدرتمند هستیم تا در این پست نیز بتوانیم بازیکن طراز اولی را به خدمت بگیریم زیرا به جز جذب چهار بازیکن سرباز، قادر به جذب ۲ بازیکن لیگ برتری نیز هستیم.

وی در ادامه به انتخاب مشاور عالی حقوقی باشگاه ملوان نیز اشاره و اظهار کرد: همچنین دریادار محمد سلطان آبادی طی حکمی به عنوان مشاور عالی حقوقی باشگاه ملوان بندرانزلی انتخاب شد تا در خصوص قوانین، یاری‌رسان باشگاه باشد.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی در خاتمه گفت: به هرحال برای حضور بازیکنان سرباز در تیم ملوان مشکلی وجود ندارد و از سوی دیگر تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا با قدرت بیشتر در نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر حضور یافته و در نهایت نیز بتوانیم جایگاه بهتری را نسبت به دور رفت کسب کنیم.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پایان دور رفت رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، با کسب ۲۴ امتیاز در رتبه ششم جدول رده‌بندی ۱۶ تیمی این مسابقات قرار گرفت.

Share