مدیرعامل شرکت مخابرات ایران؛

شاخص های کیفی مخابرات منطقه گیلان از میانگین کشوری بالاتر است

مهندس سلطانی در گفتگو با صداوسیمای گیلان گفت: شاخص های کیفی مخابرات منطقه گیلان از میانگین کشوری بالاتر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در حاشیه سفر به استان گیلان، در گفتگو با صداوسیمای استان گیلان ضمن تشریح وضعیت شاخص‌های مخابراتی و توسعه زیرساخت‌های بخش ثابت و سیار در منطقه بیان کرد: در ارزیابی‌های ماهانه و سالانه دوسال گذشته، شاخص‌های کیفی مخابرات منطقه گیلان از میانگین کشوری مجموعه مخابرات بالاتر و بهتر است.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس مجید سلطانی با بیان اینکه نیازمند توجه بخش حاکمیتی به توسعه زیرساخت‌ها هستیم، اظهارداشت: در سفرهای مختلف مدیران مخابرات به استان‌ها، اهمیت این موضوع با مدیران ارشد استانی و دولتی مطرح می‌گردد که تاکنون بازخوردهای مناسبی از این اقدامات و دیدارها حاصل شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه حمایت حاکمیت از توسعه زیرساخت‌های مخابراتی یک روند عادی در عرصه جهانی است، ادامه‌داد: به دلیل اینکه ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی هزینه‌بر و زمان به سود رسیدن آن‌ها زمان‌بر است، بسیاری از شرکت‌های توانمند، علاقه به سرمایه‌گذاری در این حوزه ندارند که تحقق این امر نیازمند توجه ویژه دولت و دستگاه‌های اجرایی است.

سلطانی در زمینه وضعیت توسعه فیبر نوری در کشور و استان گیلان گفت: این شرکت با توسعه فیبرنوری و نوسازی تجهیزات شبکه در ارائه خدمات با کیفیت تلاش می‌کند تا رضایت مشتریان سراسر کشور را در دریافت سرویس‌های مطلوب و مبتنی بر خدمات نسل‌های جدید ارتباطی فراهم سازد.

وی با اشاراه به اینکه استان درتوسعه ارتباطات مبتنی بر فیبرنوری در شرایط منا سبی قرار دارد، تصریح کرد: شرکت مخابرات ایران از دیرباز مسئولیت تامین زیرساخت‌های ارتباطی و باند پهن را برای مشترکین و مردم به صورت بهینه فراهم کرده است و این مسئولیت مهم، هم در دوران دولتی و هم پس از خصوصی شدن علی رغم مشکلات و هزینه‌های روزافزون و نبود هیچ گونه بودجه دولتی، حتی الامکان به بهترین وجه ممکن صورت پذیرفته است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تشریح همکاری همه جانبه مخابرات ایران با وزارت ارتباطات و نهادهای حاکمیتی در این حوزه بیان کرد: برای توسعه ارتباطات کشور همدلی و همکاری تمام نهادهای تصمیم گیر وقانون گذار ضروری است تا بتوان به توسعه هر چه بیشتر خدمات ارتباطی در سراسر کشور دست یافت.

وی با اشاره به ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی برای تامین ارتباط پایدار شعب اخذ رای با ایجاد زیرساخت‌های لازم گفت: تمام تلاش مجموعه‌ی مخابرات بر این است که تا زمان شروع انتخابات حداکثر شعب اخذ رأی در اقصی نقاط استان‌ها به لحاظ زیرساخت‌های مخابراتی تأمین شوند.

 سلطانی افزود: رصد و پایش دائمی و ایجاد هماهنگی بین استانی در توسعه و پیشرفت شاخص‌های مخابراتی، از دلایل مهم حضور تیم مدیریتی و مسئولین ارشد مخابرات ایران در استان‌ها است و مدیران استانی نیز مشکلات مخابراتی حوزه خود را در این دیدارها به صورت مستقیم مطرح می‌کنند که با این فرایند، بسیاری از مسائل، سریع‌تر از چرخه اداری حل و فصل می‌شود.

Share