اشتباهات و آشفتگی شاگردان مورایس

سپاهان یک – الهلال ۳؛ فروپاشی طلایی‌پوشان در دقایق پایانی

سپاهان و الهلال امشب (پنجشنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفته‌اند که این دیدار در نهایت با شکست سه بر یک سپاهان همراه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در جریان مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال سپاهان ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف الهلال عربستان رفت که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر یک الهلال به پایان رسید.

سپاهان یک – الهلال ۳

گل‌ها: رامین رضاییان در دقیقه ۳۷ برای سپاهان و مالکوم در دقیقه ۵۷، الکساندر میتروویچ در دقیقه ۳+۹۰ و ۵+۹۰ عبدالله الحمدان برای الهلال.

کارت زرد: سید محمد کریمی در دقیقه ۲۹ و رامین رضاییان در دقیقه ۸۶، از سپاهان و مالکوم در دقیقه ۸۶ از الهلال.

کارت قرمز: محمد دانشگردر دقیقه ۷۶

ترکیب سپاهان: نیازمند، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، رامین رضاییان، سیاوش یزدانی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده (۷۰ رضا اسدی) (در دقیقه ۸۰ امید نورافکن) محمد قربانی، رضا شکاری (۶۰ علی اصغر اعرابی) و شهریار مغانلو (۷۰ عیسی عباس)

ترکیب الهلال: یاسین بونو، السعود، عبدالحمید، حسن التمبکتی، علی البلیهی، یاسر الشحرانی (۷۱ محمد البورایک)، محمد کانو (۷۱ عبدالله الحمدان)، میلینکوویچ ساویچ، روبن نوس، سالم الدوساری، مالکوم و الکساندر میتروویچ.

موقعیت‌های حساس:

در دقیقه ۴، روی یک توپ‌گیری توسط سپاهانی‌ها و ارسال توپ به سمت راست، توپ به رامین رضاییان رسید و درحالی که این بازیکن فرصت بسیار خوبی برای ارسال توپ روی دروازه داشت، توپ راهی اوت شد.

در دقیقه ۱۸، روی حرکت سپاهانی‌ها و ارسال توپ به سمت راست محوطه جریمه الهال، رامین رضاییان به توپ رسید و با پای راست توپ را به مقابل دروازه الهلال ارسال کرد اما توپ را یاسین بونو مهار کرد. البته این صحنه را کمک داور آفساید اعلام کرد.

در دقیقه ۳۴، یاسر الشحرانی روی یک ارسال بلند درون محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد و در ادامه با عبور از یک بازیکن فرصت بسیار خوبی برای گلزنی به دست آورد اما شوت او را پیام نیازمند مهار کرد.

گل برای سپاهان: در دقیقه ۳۷، رامین رضاییان روی ارسال بلند دانشگر به توپ رسید و با ورود به درون محوطه جریمه و شوت پای راست، دروازه الهلال را باز کرد.

در دقیقه ۵۶، روی یک پاس در عمق، فرشاد احمدزاده به توپ رسید اما شوت این بازیکن را یاسین بونو مهار کرد.

گل برای الهلال: در دقیقه ۵۷، روی یک کار ترکیبی، الکساندر میتروویچ درون محوطه جریمه سپاهان دروازه این تیم را هدف قرار داد که نیازمند توپ را برگرداند و در ادامه مالکوم توپ برگشتی را به گل تبدیل کرد.

در قیقه ۶۵، روی یک ضد حمله، زردپوشان سپاهان فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه الهلال داشتند و در حالی که فرشاد احمدزاده درون محوطه جریمه به توپ رسیده بود و فرصت شوت زنی داشت، توپ او از بالای دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه ۶۹، رامین رضاییان حرکتی را از سمت راست آغاز کرد و با یک ارسال روی دروازه فرصت خوبی برای سپاهان ایجاد کرد اما فرشاد احمدزاده نتوانست از این فرصت استفاده کند.

در دقیقه ۷۶، محمد دانشگر به خاطر تکل شدید روی پای عبدالله الحمدان، از زمین مسابقه اخراج شد.

در دقیقه ۸۳، ساویچ روی یک ارسال از سمت راست درون محوطه جریمه سپاهان به توپ رسید اما توپ این بازیکن راهی اوت شد.

گل برای الهلال: در دقیقه ۳+۹۰، روی یک ارسال بلند که از سمت راست انجام شد، الکساندر میتروویچ با یک ضربه سر دروازه سپاهان را باز کرد.

گل برای الهلال: در دقیقه ۵+۹۰، روی یک پاس در عمق عبدالله الحمدان با نیازمند تک به تک شد و گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

Share