یک مقام مسئول در سازمان بورس و اوراق بهادار؛

دلایل تاخیر در پرداخت سود سهام عدالت | تا پایان اسفند سود در حساب سهامداران خواهد بود

تمام تلاش سازمان بورس بر این است تا سود سهام عدالت را به موقع پرداخت کند؛ اما بعضی از شرکت‌ها بدقولی کرده و وجوه مرتبط با سهام عدالت را واریز نکردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یک مقام مسئول در سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سود سهام عدالت در سال‌های اخیر به صورت دو مرحله‌ای واریز شده و سود سهام سال ۱۴۰۲ نیز طبق همین رویه به حساب دارندگان سهام واریز می‌شود؛ به نحوی که مرحله نخست واریز سود سهام عدالت در آذرماه انجام شد و سود مرحله دوم در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ به حساب صاحبان سهام عدالت واریز خواهد شد.

سعید واشقانی فراهانی، رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدمات سازمان بورس در گفتگو با اقتصاد آنلاین گفت: تمام تلاش سازمان بورس بر این است تا سود سهام عدالت را به موقع پرداخت کند؛ اما بعضی از شرکت‌ها بدقولی کرده و وجوه مرتبط با سهام عدالت را واریز نکردند که همین موضوع باعث تاخیر در واریز مرحله دوم سود شده است.

وی افزود: طبق پیگیری‌های انجام شده و اولتیماتومی که به شرکت‌های متخلف دادیم، این کارشکنی‌ها رفع خواهد شد و مرحله دوم سود سهام عدالت در روزهای پایانی سال به حساب سهامداران واریز خواهد شد.

Share