نماینده ولی‌فقیه در گیلان در دیدار با مسئولان رودبار:

دشمنان در سال ۱۴۰۱ به کشف حجاب چند دختر دل خوش کرده بودند

فلاحتی اظهار کرد: دشمنان در سال ۱۴۰۱ به کشف حجاب چند دختر دل خوش کرده بودند و کار را تمام شده می‌دانستند اما هنوز این ملت را نمی‌شناسند؛ مردمِ ما با وجود تحمل تمام سختی‌ها و داشتن دغدغه‌ها می‌دانند که انقلاب اسلامی متعلق به خودشان است و صاحب این انقلاب هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت‌الله رسول فلاحتی در دیدار با جمعی از مسئولین و معتمدین شهر رودبار و بخش خورگام، حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمنِ امسال را خلق حماسه‌ای دیگر دانست و اظهار داشت: دشمنان در سال ۱۴۰۱ به کشف حجاب چند دختر دل خوش کرده بودند و کار را تمام شده می‌دانستند اما هنوز این ملت را نمی‌شناسند؛ مردمِ ما با وجود تحمل تمام سختی‌ها و داشتن دغدغه‌ها می‌دانند که انقلاب اسلامی متعلق به خودشان است و صاحب این انقلاب هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان هنر بزرگ انقلاب اسلامی را سقوط حکومت شاهنشاهی و تعیین سرنوشت مردم توسط خودشان عنوان کرد و افزود: امروز رهبر معظم انقلاب بهتر و جامع‌تر از هر کسی ملت ایران را می‌شناسند و دلسوز ملت هستند و در یکی از سخنرانی‌های اخیرشان نیز بیش از ۹۰ بار کلمه «مردم» را مورد تاکید قرار دادند که نشان می‌دهد باید قدردان ملت باشیم.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه تاکنون نزدیک به ۴۰ انتخابات در کشور با آرامش برگزار شده است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی بهترین خدمات را به مردم ارائه داده است و امروز دورترین روستاهایمان از امکانات مختلف بهره‌مند شدند.

امام جمعه رشت، تحریم‌ها، فشارهای اقتصادی و مشکلات ناشی از جنگ تحمیلی را عامل ورشکستگی بسیاری از واحدها و کارخانجات منطقه رودبار دانست و بیان کرد: احیای شرکت‌های تعطیل و نیمه تعطیل منطقه باید در دستور کار باشد؛ بنده بارها به مسئولان تذکر دادم که در کنار توجه به سایر مناطق و شهرها، مناطقی همچون رستم‌آباد و منجیل و لوشان و…هم توجه ویژه کنید.

وی با اشاره به برخی بی‌مهری‌ها و بی‌توجهی‌ها نسبت به مناطق رستم‌آباد، منجیل و لوشان خاطرنشان کرد: بی‌مهری‌ها باعث تعطیلی برخی شرکت‌ها در این مناطق شد البته «آب» هم یکی از دغدعه‌های مردم این منطقه است با وجود اینکه ۲ سد مهم استان در این منطقه وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به محصولات استراتژیکی همچون زیتونِ رودبار در کنار سایر محصولات تصریح کرد: کوه‌های منطقه رودبار نیز مملوء از داروهای گیاهی و نیازمند توجهات بیش از پیش است.

آیت‌الله فلاحتی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید یونس رودباری یکی از شهدای شاخص این منطقه ابراز کرد: امام (ره) در یکی از سخنرانی‌هایشان نامِ این شهیدِ عزیز را برده بودند؛ امروز این شهید عزیز در سوریه، لبنان و عراق هم شناخته شده است.

امام جمعه رشت با تاکید بر ضرورت به‌کارگیری روش‌های خلاقانه برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم افزود: ملت ایران همیشه الگو بوده و هست و امروز نیز چشم امید ملت‌ها حتی غزه به جمهوری اسلامی است و با همین امید، در حال مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن هستند.

وی با اشاره به بازتاب حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: ملت‌های آزاده با رشد و عظمت ملت ایران خوشحال می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان به حساسیت انتخابات پیش‌رو اشاره و بیان کرد: «رهبری» امروز مورد آماج حملات دشمن است و دشمنان در تلاشند تا کسانی به مجلس خبرگان راه پیدا کنند که نظام را زیر سوال ببرند البته شورای نگهبان دقت‌های لازم را در این زمینه کرده است اما همچنان حساسیت وجود دارد.

آیت‌الله فلاحتی عنوان کرد: باید کسانی را به مجلس خبرگان بفرستیم که قدرشناسِ ملت و یک انقلابی تمام‌عیار باشند و جایگاه رهبری را درک کنند و دغدغه‌های مردم را به‌موقع به مسئولان اجرایی انتقال دهند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه انتخابات همچون گذشته سرنوشت‌ساز است و مردم در انتخاب و رای به افراد آزادند، خاطرنشان کرد: اصلِ مهم، حضور مردم است و حضور حداکثری در انتخابات مطالبه رهبری، دولت و نظام است.

وی خواستار بررسی علت ورشکستگی شرکت‌های تولیدی منطقه و انتقال رمز موفقیت شرکت‌های موفق به این واحدها شد و بیان کرد: بانک‌ها باید درآمدها را صرف ایجاد اشتغال و تولید کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به نقش مهم تولید در مهار تورم تصریح کرد: آسیای میانه امروز بستر کالاهای ایرانی است و باید به این ظرفیت توجه ویژه داشته باشیم.

Share