رئیس هیأت ژیمناستیک لشت نشا خبر داد:

درخشش ژیمناستیک‌کاران لشت نشایی در لیگ استانی

رئیس هیأت ژیمناستیک لشت نشا از درخشش و تاریخ‌سازی ژیمناستیک‌کاران باشگاه امیر لشت نشا در مسابقات لیگ ۱ و ۲ استان گیلان خبر داد و افزود: برای اولین بار در تاریخ لشت نشا ژیمناستیک‌کاران باشگاه امیر در ۴ وسیله مدال مسابقات را کسب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید صابر شریفی، رئیس هیأت ژیمناستیک لشت نشا از درخشش و تاریخ‌سازی ژیمناستیک‌کاران باشگاه امیر لشت نشا در مسابقات لیگ ۱ و ۲ استان گیلان خبر داد و افزود: برای اولین بار در تاریخ لشت نشا ژیمناستیک‌کاران باشگاه امیر در ۴ وسیله مدال مسابقات را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه ژیمناستیک به عنوان رشته‌ای مادر و پایه‌ی رشته‌ها است، تصریح کرد: یکی از ورزش‌های مدال‌آور در جشنواره‌های ورزشی مهم جهان مانند المپیک، ژیمناستیک است و سرمایه‌گذاری بر روی این ورزش می‌تواند آینده‌ی ورزشی کشور را تضمین نماید.

شریفی ادامه داد: بسیاری از کشورهای دنیا ورزش ژیمناستیک را در مدارس خود به دانش‌آموزان آموزش می‌دهند و لازم است که سرمایه‌گذاری بر روی این ورزش در کشور ما نیز افزایش یابد.

رئیس هیأت ژیمناستیک لشت نشا با تأکید بر اینکه خطه‌ی لشت نشا همیشه قهرمان‌پرور بوده است، افزود: با وجود امکانات محدود، تمام همت خود را برای گسترش و توسعه ورزش ژیمناستیک در این بخش به کار می‌گیریم.

شریفی ضمن تقدیر از هیأت ژیمناستیک استان گیلان برای برگزاری مسابقات لیگ ۱ و ۲ در استان گیلان، اظهار داشت: برگزاری چنین مسابقاتی انگیزه ورزشکاران و مربیان را چندین برابر می‌کند.

وی بار دیگر درخشش ژیمناستیک‌کاران لشت نشایی در مسابقات استانی تبریک گفت و عنوان کرد: در پایان مسابقات، «سپهر علی‌نیا» در وسیله زمینی لیگ ۱ حرفه‌ای مدال نقره، «امیررضا اکبری‌نیای» در وسیله خرک حلقه لیگ ۱ حرفه‌ای مدال نقره، «امیرعلی صداقت» در وسیله بارفیکس لیگ ۲ مدال برنز، «محمد عابدی یوسفی» در وسیله پارالل لیگ ۲ مدال نقره همچنین «محمدرسول رشیدی» در وسیله بارفیکس لیگ ۲ مدال نقره را به با مربیگری سید صابر شریفی و سید امیرصادق شریفی کسب کردند.

رئیس هیأت ژیمناستیک لشت نشا در پایان اظهار کرد: در آزمون استعدادیابی استانی نیز «هیراد اسمعیل‌نژاد» در بخش پسران همچنین آیسان رجبی، طهورا پرکار، مریم پورحیدر و ترنم امام دوست در بخش دختران از لشت نشا به عنوان استعداد برتر شناخته شد.

Share