در حاشیه جلسه هیئت دولت صورت گرفت؛

تکذیب صدور مجوز برای کنسرت رپ از سوی وزیر ارشاد | امشب آغاز رسمی جشنواره فیلم فجر

اسماعیلی در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به این سوال که آیا مجوز کنسرت رپ صادر شده است؟ تصریح کرد: خیر. این یک اشکالی بوده که پدید آمده و ما هیچ مجوزی صادر نکرده‌ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، محمد مهدی اسماعیلی صبح امروز (چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با تبریک دهه فجر در پاسخ به این سوال که آیا مجوز کنسرت رپ صادر شده است؟ تصریح کرد: خیر. این یک اشکالی بوده که پدید آمده و ما هیچ مجوزی صادر نکرده‌ایم. معاونت هنریمان هم امروز اعلام موضع خواهد کرد و این خبری که اعلام شده کذب است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه اظهار کرد: ما امشب اختتامیه جشنواره شعر را خواهیم داشت. ۳۰ استان درگیر موضوع شعر شدند و ما در وزارت از سال گذشته یک ساختار جدیدی برای شعر ایجاد کردیم و دستیار شعر را داریم که آقای مودب است.

وی همچنین اضافه کرد: در وزارت فرهنگ، شورای شعر شکل گرفته است و امسال در جشنواره شعر فجر با همکاری این شورا و معاونت فرهنگی ما در همه نقاط کشور بسیار خوب برگزار شد. همکاری خوبی با رسانه ملی به عمل آمده و در ایام ماه رمضان هر شب در یک ساعت پربیننده یک قسمت از برنامه‌های ضبطی این جشنواره پخش خواهد شد.

اسماعیلی با بیان اینکه امشب آغاز رسمی جشنواره فیلم فجر خواهد بود، گفت: با اهتمامی که همکاران من هم در بخش داخل و هم در بخش بین‌الملل داشتند، با استقبال بسیار خوبی روبرو بودیم. امشب تلاش می‌کنیم در بخش‌هایی که امکانش بود و داوری‌ها انجام شده، چند جایزه مربوط به جشنواره را اهدا کنیم تا شب اختتامیه طولانی نباشد.

وی در ادامه بیان کرد: فردا اختتامیه جشنواره تئاتر را خواهیم داشت. نمایش‌های ما با یک استقبال بی‌نظیر روبرو شد و معاون هنری من از تماشاگران عذرخواهی کرد چون واقعا امکانات موجود ما کفاف میزان علاقمندی عزیزان را نمی‌داد.

وزیر فرهنگ با اشاره به آغاز رسمی جشنواره هنرهای تجسمی از دیشب، یادآور شد: جشنواره موسیقی هم بعد از دهه فجر آغاز خواهد شد. مجموعه جشنواره‌های ما در حال برگزاری است. هفته آینده با حضور آقای رئیس جمهور بحث انتخاب کتاب سال را خواهیم داشت.

Share