با تاکید بر پرهیز از انتشار هرگونه شایعات؛

توضیحات جعفرزاده درباره آخرین وضعیت تایید صلاحیت خود؛ تا ۱۹ بهمن صبر کنید، لیست جدید در راه است

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار رشت پیرامون تایید صلاحیت‌ها توضیحاتی ارائه کرد و نوشت: ابتدا از اینکه در پاسخگویی به تماس‌های تلفنی و پیامک‌ها و کامنت‌های محبت آمیزتان در پلتفرم‌های شخصی‌ام در اینستاگرام و تلگرام و واتس آپ و توئیتر و غیره نتوانستم مناسب پاسخگو باشم عذرخواهم و پوزش می‌طلبم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار رشت پیرامون تایید صلاحیت‌ها توضیحاتی ارائه کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

همشهریان عزیز شهرستان‌های رشت و خمام و هم استانی‌های گیلان بزرگ با عرض سلام و آرزوی بهترین‌ها برای شما خوبان و پیرو اعلام بررسی نتایج شورای محترم نگهبان نکات زیر را به استحضارتان میرسانم:

⁃ ابتدا از اینکه در پاسخگویی به تماس‌های تلفنی و پیامک‌ها و کامنت‌های محبت آمیزتان در پلتفرم‌های شخصی‌ام در اینستاگرام و تلگرام و واتس آپ و توئیتر و غیره نتوانستم مناسب پاسخگو باشم عذرخواهم و پوزش می‌طلبم.

⁃ همانطور که آقای محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در روز دوشنبه دوم بهمن در مصاحبه با تسنیم فرمودند: در این تعدادِ ۱۰۱۴ نفر اعلام شده اسم هیچیک از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس نیست و آن اسامی در فهرست دیگری منتشر خواهد شد.

⁃ طبق قانون اسامی به ترتیب و سری به سری تا تاریخ ۱۹ بهمن اعلام میشودبنابراین باید تا تاریخ ۱۹ بهمن حوصله و صبر نمود.

⁃ اینجانب ثبت نام اولیه‌ام در تهران است و به محض اخذ تاییدیه نسبت به انتقال آن به شهرستان رشت قطعا اقدام خواهم نمود.

⁃ از بابت پیگیری‌های دلگرم کننده و روحیه بخشتان بینهایت متشکرم و خواهشمندم از انتشار هرگونه شایعه‌ای پرهیز و اخبار و اطلاعات واقعی مربوط به اینجانب را حداقل در اینستاگرام و تلگرام بنده به آدرسهای زیر تعقیب فرمایید:

اینستاگرام: dr_jafarzadeh. ir@

کانال تلگرام: dr_jafarzadeh_imanabadi@

⁃ بدیهی است به محض وصول تائیدیه مکتوب یا پیامک در دو آدرس اعلامی به سمع و نظرتان خواهد رسید.

دوستدار و ارادتمند شما:
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی
نماینده دوره‌های نهم و دهم مجلس از شهرستان رشت
دوم بهمن ماه ۱۴۰۲

Share