چهره خندان عبدالکریم حسن و عیسی آل کثیر در تمرینات؛

اوسمار در یک قدمی نیمکت پرسپولیس | بازیکنان: در انتخاب سرمربی دخالت نمی‌کنیم

سرمربی جدید پرسپولیس مشخص شده و ظرف چند روز آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد. عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر دو بازیکن جدید پرسپولیس به صورت اختصاصی تمرین کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، بعد از استعفای یحیی گل محمدی از هدایت پرسپولیس مدیران باشگاه مذاکرات خود را با برانکو آغاز کردند که در نهایت سرمربی سابق پرسپولیس پیشنهاد این باشگاه را رد کرد.

بعد از منتفی شدن حضور برانکو گزینه های زیادی برای هدایت پرسپولیس مطرح شدند که اسامی مطرح شده نشان می داد این گزینه ها بیشتر گزینه های مد نظر دلالان هستند.

مدیران باشگاه پرسپولیس با اوسمار دستیار گل محمدی به توافق رسیدند و به زودی اون به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید این باشگاه معرفی خواهد شد.

در حال حاضر تمرینات پرسپولیس زیر نظر این مربی برگزار می شود.

بازیکنان پرسپولیس با انتشار یک استوری به شایعه پیرامون سرمربیگری این تیم واکنش نشان دادند.

ساعاتی پیش خبری مبنی بر اتفاق نظر بازیکنان پرسپولیس روی یک گزینه برای قبول هدایت این تیم منتشر شد و حتی حسین خبیری عضو هیات مدیره سرخپوشان پایتخت در مصاحبه‌ای این موضوع را زیر سوال برد و اعلام کرد چنین موضوعی در شأن باشگاه نیست.

حالا امید عالیشاه و وحید امیری، کاپیتان‌های پرسپولیس با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامی خود، دخالت در روند انتخاب سرمربی جدید را تکذیب کردند. در این پیام، آمده است: به اطلاع هواداران عزیز می‌رسانیم ما بازیکنان تیم به هیچ عنوان در انتخاب سرمربی تیم دخالت نخواهیم کرد. ما به عنوان بازیکن، تحت قرارداد باشگاه بزرگ پرسپولیس هستیم و هر فردی به عنوان سرمربی انتخاب شود، با تمام وجود برای سربلندی تیم تلاش خواهیم کرد.

عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر دو بازیکن جدید پرسپولیس به صورت اختصاصی تمرین کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی مقابل پیکان به پیروزی رسید. عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر که دیروز با پرسپولیس قرارداد امضا کردند امروز در حاشیه این بازی به تمرین اختصاصی بدنی پرداختند.

Share