همزمان با روز درختکاری؛

محل دفن بهداشتی زباله شهر لاهیجان، با ابتکار شهرداری درختکاری شد

زنده دل با بیان اینکه چهار هزار نهال درخت در تموشل کاشته می‌شود، افزود: این درخت‌ها از گونه‌های افرا، پلت، ون و انجیلی می‌باشد که باعث زیباسازی محل دفن بهداشتی زباله شهر لاهیجان می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همزمان با ۱۵ اسفند، روز درختکاری، محل دفن بهداشتی زباله شهر لاهیجان، با ابتکار شهرداری درختکاری شد.

این مراسم با حضور فرهاد براتی، فرماندار، اعضای شورای تأمین، رضا زنده دل، شهردار، بهمن کنعانی رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان شهرستان مدیران و کارکنان شهرداری در محل دفن زباله توشل برگزار شد.

رضا زنده دل، شهردار لاهیجان در این مراسم گفت: با توجه به تلاش‌های مدیریت شهری برای دفن بهداشتی زباله در تموشل که باعث بهبود وضعیت بهداشتی این منطقه شده و این اتفاق در استان گیلان کم نظیر می‌باشد، امسال شهرداری لاهیجان تصمیم گرفت با کشت درخت در دیواره خاکی محل دفن بهداشتی زباله نسبت به ایجاد کمربند سبز جنگلی اقدام نماید.

وی با بیان اینکه چهار هزار نهال درخت در تموشل کاشته می‌شود، افزود: این درخت‌ها از گونه‌های افرا، پلت، ون و انجیلی می‌باشد که باعث زیباسازی محل دفن بهداشتی زباله شهر لاهیجان می‌شود.

Share