با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزادrn

از ۳۱ بسته سرمایه گذاری گردشگری منطقه آزاد انزلی به ارزش‌ ۶۱۰۰ میلیارد تومان رونمایی شد

با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد؛ از ۳۱ بسته سرمایه گذاری گردشگری منطقه آزاد انزلی به ارزش‌ ۶۱۰۰ میلیارد تومان رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همزمان با هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، با حضور دکتر حجت اله عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بسته‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری منطقه آزاد انزلی رونمایی شد.

بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری منطقه آزاد انزلی مشتمل بر ۳۱ طرح امکان‌سنجی شده به ارزش ۶۱۰۰ میلیارد تومان که در زمینه‌های خدمات هتلینگ و اقامتی، رفاهی و تفریحی، گردشگری تجاری می‌باشند.

گفتنی است در این مراسم که معاون گردشگری دبیرخانه شورای عالی، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری و مدیر فرهنگی، اجتماعی، گردشگری سازمان حضور داشتند دکتر عبدالملکی از تلاش‌های منطقه آزاد انزلی و سایر مناطق آزاد در جهت تخصصی کردن بسته‌های سرمایه‌گذاری استقبال نمود و اظهار داشت: مناطق آزاد ایران از جاذبه ها، امکانات و زیرساخت‌های مناسبی در حوزه‌های مختلف گردشگری برخوردار می‌باشند که به منظور بهره برداری حداکثری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود، بسته‌های سرمایه‌گذاری به ارزش پنجاه هزار میلیارد تومان، معادل یک میلیارد یورو، در این نمایشگاه ارائه شده است.

وی از فعالین و سرمایه گذاران داخلی و خارجی صنعت گردشگری برای حضور و بهره‌مندی از ظرفیت‌هایی همچون برگزاری رویدادها و تورهای گردشگری، در مناطق آزاد و بسته‌های سرمایه‌گذاری ارائه

شده دعوت به عمل آورد.

Share