مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان:

آمادگی شرکت های صنعت آب و برق گیلان برای روز برگزاری انتخابات ضروری است

با توجه به درپیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و طی هماهنگی بعمل از سوی محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل توزیع برق گیلان و رییس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان، جلسه هم اندیشی با حضور مدیران عامل صنعت آب و برق گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل توزیع برق گیلان اظهار کرد: بدون شک یکی از اصلی‌ترین میدان‌های حضور مردم برای نقش‌آفرینی طی سال‌های پس از انقلاب انتخابات بوده که مردم با حضور قدرتمند و باشکوه در آن اثبات کرده‌اند که این نظام مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است و از این رو مراجعه به رای ملت، در محوری‌ترین موضوعات مرتبط با نظام و حاکمیت، یک آرمان و پشتوانه‌ای برای خدمت صادقانه فرزندان ملت تلقی می‌شود.

وی افزود: انتخابات، مهمترین وقایع سال جاری ما خواهد بود و در همین چارچوب مسئولیت‌های گوناگونی برعهده داریم تا این موضوع مهم هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شود تا برگ زرین دیگری از خدمت‌رسانی را در تقویم پرافتخار صنعت آب و برق گیلان را ورق بزنیم.

مهدیزاده تاکید کرد: همه شرکت‌های تابعه وزارت نیرو آمادگی مناسبی برای برگزاری انتخابات دارند و ضروری است در زمینه تامین لوازم و آمادگی نیروی انسانی برای پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی توجه ویژه صورت پذیرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: باتوجه به مذاکرات و مکاتبات صورت پذیرفته با استانداری گیلان و فرمانداری ها، دیزل ژنراتورهای سیار و ثابت در حوزه‌های اخذ رای آماده به کار هستند و در صورت حوادث و خاموشی‌های غیرمترقبه وارد مدار خواهند شد تا فرآیند رای گیری از مردم شریف استان دچار اختلال نشود.

گفتنی است در این جلسه که به میزبانی توزیع برق گیلان برگزار شد مدیران عامل صنعت آب و برق استان حضور داشتند و تصمیمات لازم اتخاذ و در قالب مصوبات با موضوع برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به دستگاه‌ها ابلاغ شد.

Share