عضو شورای انجمن اسلامی پزشکان گیلان تأکید کرد:

نمایندگان مجلس نباید تحت تاثیر عده‌ای دلال قرار بگیرند

پورحبیبی یکی از آفت‌های گیلان را وجود دلالانی در حوزه‌های مختلف دانست و گفت: دلالانی که بر روی تصمیمات برخی از نمایندگان تاثیر دارند اکنون بر مسندهای مختلفی در گیلان از جمله دانشگاه‌ها و هیئت‌های علمی مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر علی پورحبیبی با تبریک ایام دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام خمینی (ره) انقلابی را بر پایه عدالت و با اهداف گسترش عدالت در جامعه تاسیس کرد لذا همگی باید برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

این پزشک با اشاره به نقش تصویب بودجه در مجلس شورای اسلامی بر روی زندگی مردم، گفت: بودجه‌ای که توسط نمایندگان در مجلس بررسی می‌شود باید کارشناسی بوده و متناسب با شرایط زندگی مردم مصوب شود در غیر این صورت کشور دچار مشکل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه حذف ارز ترجیحی توسط دولت سیزدهم باعث ایحاد مشکلات فراوانی در کشور شد، افزود: حذف ارز ترجیحی عواقب زیادی در اقتصاد و مواد غذایی داشت و اکنون بودجه‌ای که در مجلس و توسط نمایندگان در حال تصویب است به مانند ۲ سال گذشته برای کشور ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند.

پورحبیبی با انتقاد از غیبت برخی از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در هنگام تصویب بودجه بیان کرد: برخی نمایندگان گیلان در مجلس در زمان تصویب بودجه که با سرنوشت مردم مرتبط است حضور نداشتند یا اگر حضور داشتند به دلیل نداشتن تخصص لازم در حوزه اقتصاد و بودجه گرفتار دلالان شدند و به نفع آنان رای داده و اظهار نظر کردند.

عضو شورای انجمن اسلامی پزشکان گیلان یکی از آفت‌های گیلان را وجود دلالانی در حوزه‌های مختلف دانست و گفت: دلالانی که بر روی تصمیمات برخی از نمایندگان تاثیر دارند اکنون بر مسندهای مختلفی در گیلان از جمله دانشگاه‌ها و هیئت‌های علمی مشغول به فعالیت هستند.

پورحبیبی با بیان اینکه مردم در انتخاب نماینده مجلس باید به برنامه و تخصص آن توجه کنند، گفت: باید نماینده‌ای توسط مردم انتخاب شود که به نفع مردم در مجلس تصمیم گیری کند نه به نفع عده‌ای دیگر که فقط در فکر منافع خود هستند.

عضو شورای انجمن اسلامی پزشکان گیلان یکی از دلایل افزایش مهاجرت در کشور را مسائل مختلف اقتصادی دانست و بیان کرد: امروز اگر صحبت از مهاجرت می‌کنیم ریشه در اقتصاد و قوانینی دارد که در مجلس تصویب شده زیرا بعضا در مجلس قانونی به نفع گروهی توانایی واردات خودرو ندارند را تصویب می‌کنند و سپس حواله واردات مصوب شده به یک عده دلال می‌رسد.

Share