فرماندار آستارا خبر داد؛

۵۰۰ واحد مسکن مهر در آستارا به متقاضیان تحویل داده شد | ۴۰۰ واحد باقی مانده است

فرماندار آستارا گفت: ۵۰۰ واحد مسکن مهر تاکنون به متقاضیان این شهرستان تحویل داده شده است و تلاش برای تحویل باقی واحدها با هماهنگی بین دستگاه‌ها ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا شهاب‌زاده روز چهارشنبه در سومین جلسه شورای مسکن آستارا در سالن اجلاس فرمانداری این شهرستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص پروژه مسکن مهر این شهرستان اظهار کرد: طبق مکاتبه با اداره کل‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد مسکن و راه و شهرسازی در خصوص احصا مشکلات این پروژه اقدامات قابل توجهی صورت گرفته و با تلاش‌های انجام گرفته تاکنون ۵۰۰ واحد تحویل متقاضیان شده و تلاش جهت تحویل ۴۰۰ واحد باقی مانده به طور مداوم ادامه دارد.

فرماندار آستارا افزود: پروژه مسکن مهر در شهرستان آستارا ۹۰۰ واحد است که بخشی از آن هنوز به مردم تحویل داده نشده و همه تلاش خود را باید انجام دهیم که این نارضایتی تمام شود زیرا آن‌ها با هزاران امید برای خانه دار شدن انتظار می‌کشند.

وی در خصوص طرح مسکن ملی اظهار کرد: مسکن ملی در این شهرستان در ۶۱۲ واحد و در سه فاز ۲۰۴ واحدی انجام می‌شود وعدم هماهنگی بین دستگاه‌ها باعث به تاخیر افتادن این پروژه می‌شود.

Share